Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 1: Victoria


Z racji tego, że ostatnie posty na temat mody lotniskowej cieszyły się niemałą popularnością (nie spodziewałabym się tego wcześniej, ale to bardzo dobrze) i już wcześniej pojawiały się pytania o powtórzenie tej serii, postanowiłam zacząć kolejne dwa tygodnie, w czasie których będziemy mogli przyjrzeć się temu w co ubierają się idole na lotniskach. 

Na pierwszy ogień idzie nie kto inny jak moja ulubienica w f(x) - Victoria. Wiem, że jest to osoba która interesuje się najnowszymi trendami, regularnie pojawia się na różnych wydarzeniach związanych z modą, bierze udział w sesjach zdjęciowych i kampaniach znanych marek. Dlatego w swojej szafie ma dużo drogich dodatków i ubrań. Jednak to nie zawsze jest to widoczne w jej stylizacjach, bo często stawia na wygodę. Co na pewno da się zauważyć patrząc na Victorię? Niezależnie od tego w co jest ubrana, wygląda kobieco i dojrzale. Widać to nawet gdy ubierze się bardziej na sportowo. Może to z racji jej wieku, a może trzeba się z tym po prostu urodzić. 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

41.

42.

43.

44.

45.

Ja od jakiegoś czasu mam małego bzika na punkcie Victorii, więc jestem pod wrażeniem tego, że niezależnie od ubioru wygląda (przynajmniej dla mnie) zjawiskowo. Niektóre stylizacje są tak proste, że tylko podkreślają jej urodę, inne mogą wydawać się lekko nietrafione (to takie moje subiektywne zdanie), ale i tak dużo jej nie ujmują. Myślę, że z kilku jej outfitów można zaczerpnąć inspirację, jeśli chodzi o taki kobiecy, ale minimalistyczny i stonowany wygląd. 

8 komentarzy:

  1. Ja z F(x) też najbardziej lubię Victorię :) Podoba mi się styl Victorii :) bardzo fajnie prowadzisz bloga :) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jej styl
    Przeważnie są to wygodne ubrania i wygląda z nim świetnie
    Większośc mi się podoba -oprócz tej długiej sukienki i tej spódnicy prawie do ziemi w kwiaty + ten długi płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  3. a bedzie Krystal ? ^^ bo kiedys byla Jessica a Krystal rowiez ma pojecie o modzie jak swoja siostra ;33 Styl Victorii bardzo mi sie podoba jest taki bardziej elegacki, ale na luzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krystal już była :P http://k-paradisee.blogspot.nl/2014/02/kiedy-lotnisko-staje-sie-dla-nich_10.html

      Usuń
  4. Victoria jest jedną z moich ulubienic:)
    Uwielbiam jej styl i osobowość <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Vic jest świetna. ^^ Moja ulubienica z f(x). :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że lubi swoje okulary i czarne koturny. ^^

    OdpowiedzUsuń