Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 2: Hyomin

Hyomin to kolejna idolka, która nie ukrywa się ze swoim zafascynowaniem modą. Jest to widoczne głównie po czynnym udziale w różnych wydarzeniach z tym związanych, ale również po tym w co się ubiera (i jak potrafi to robić). Sama wspomniała, że się tym interesuje i oprócz kariery piosenkarki chciałaby w przyszłości realizować się jako projektantka ubrań. Myślę, że styl Hyomin jest trudny do określenia, bo zmienia się dosyć często (w zależności od obecnych trendów czy tego w jakim koncepcie wraca jej zespół), ale potrafi dobrze wyglądać i w bardziej kobiecym, i bardziej młodzieżowym/sportowym wydaniu. Często nosi sporo dodatków, a jej stroje składają się z wielu elementów, ale dziewczyna ma talent do ich umiejętnego połączenia. Pomijając to, że ma również idealną figurę i widać to niezależnie od tego co założy, to na pewno jej zainteresowanie modą przekłada się na to w czym chodzi i niezaprzeczalnie ma dryg do tworzenia sobie świetnych stylizacji. 

1.

2.

3.

4. 

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

41.

42.

43.

44.

45.

46.

47.

48.

Mi osobiście większość strojów Hyomin bardzo się podoba i zauważyłam, że tak potrafi łączyć ze sobą zupełnie różne ubrania (jeśli chodzi o kolory, kroje, style), że zawsze wygląda to dobrze. Jedni idole stawiają na lotnisku na prostotę i wygodę, a tutaj widać trochę pracy włożonej w wygląd. Choć może to po prostu wrodzony zmysł modowy?
Która stylizacja spodobała Wam się najbardziej (najmniej)? Dopiero dzisiaj przypomniało mi się, że przy tej serii miałam numerować zdjęcia, jakby co, post z Victorią też ma już cyferki przy poszczególnych strojach. To ułatwi komentowanie (i mam nadzieję, że również do niego zachęci) . 

5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie jej styl, podobala mi sie w kazdej z tych stylizacji, piekne ubrania ;33
    Widać, że bardzo lubi nosić czapki do strojów xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Styl Hyomin jest bardzo ciekawy, ale o wiele bardziej podobał mi się ten minimalistyczny Victorii. W strojach Hyomin za dużo jest dla mnie "wszystkiego na jednym". Takie przekonanie może wynikać z tego, że sama bardzo minimalistycznie się ubieram. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Styl Hyomin podoba mi się najbardziej, ze wszystkich dotychczas pokazanych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jej styl i to, co na siebie założy zawsze idealnie współgra! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Styl Hyomin bardzo mi się podoba. Ma dziewczyna talent do łączenia ze sobą całkowicie innych ubrań. Makijażem też ładnie podkreśla swój strój. Szkoda tylko, że pozbyła się już tych pięknych, długich włosów >.<

    OdpowiedzUsuń