Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 3: Gayoon


Gayoon jest jedną z osób, która bardzo często dostaje pochwały za to jak prezentuje się na lotnisku. Głównie dlatego, że jej stylizacje wyglądają modnie, oryginalnie i jednocześnie wygodnie. Z drugiej strony ma się wrażenie, że dobiera sobie ubrania tak jakby od niechcenia. Nie wiem czy po prostu kwestia tego, że dziewczyna ma już taki urok, ale jej stroje na pewno to podkreślają. Gayoon została obdarzona przez los niesamowicie zgrabnymi i drobnymi kostkami, dlatego niezależnie od tego jakie buty założy, jej nogi wyglądają na mega zgrabne (nie to żeby nie były, chodzi o to, że nie zrobi sobie krzywdy źle dobranym strojem). Można jej tego pozazdrościć, choć o dziwo, sama tego strasznie u siebie nie lubi. Co wyjaśniałoby dlaczego tak często pokazuje się w butach za kostkę, a trampki to chyba jej ulubiony dodatek.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Wydaje mi się, że styl Gayoon przypadnie większości do gustu, bo jest prosty, wygodny, taki trochę młodzieżowy. Ale jednocześnie (tak jak wspominałam na początku) patrząc na nią można pomyśleć "wow, ona wygląda strasznie cool!", jakby nie wkładała za wiele wysiłku w to jak wygląda. Może to zasługa aury jaką Gayoon wokół siebie roztacza. 

6 komentarzy:

  1. Haha, patrząc na stylizacje Gayoon faktycznie ma się takie wrażenie jakby nie wkładał w nie wiele wysiłku. Jakby się ubrała w to co miała pod ręką a i tak wszędzie wygląda cool. :D Bardzo podoba mi się jej styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gayoon, moja ulubienica w 4minute. <3 Zawsze podziwiałam jej stylizacje na lotnisku, bo, w przeciwieństwie do niektórych idolek, nie stara się za wszelką cenę wyglądać bóg wie jak świetnie, tylko stawia przede wszystkim na wygodę. I chociaż uwielbiam dużo stylizacji dziewczyn z g-band'ów, to mimo wszystko nie sądzę, żeby wbijanie się w króciutką sukieneczkę i mega szpile na kilkugodzinny lot było zbyt rozsądnym wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej ;D Bardzo sie ciesze, ze dalas Gayoon ona i Hyuna to zdecydowanie dziewczyny ktore maja najwieksze pojecie o modzie w 4 minute. Uwielbiam stylizacje Gayoon, sa bardzo ladne a przede wszystkim wygodne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Gayoon więc ciesze się że ja tu widzę. Najbardziej podoba mi się w 17 fajne są jeszcze 24,18,26,30 . Ogólnie jej styl faktycznie jest taki lekki nonszalancki. Fajnie to wszystko ze sobą współgra chyba właśnie dlatego że jest takie proste bez żadnego wydziwiania. W każdym bądź razie nie ma zdjęcia na którym źle wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszę jej figury *^* Jej styl bardzo mi się spodobał, prosty i bardzo wygodny. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gayoon to moja ulubienica w 4Minute, ale jej styl aż tak mi się nie podoba. Stylizacja nr. 9 jest koszmarna, ale za 26 i 29 bardzo mi się spodobały. :)

    OdpowiedzUsuń