Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 4: IU


Dzisiejszy wybór może wydawać się trochę nietypowy. Zazwyczaj w tej serii postów pojawiają się gwiazdy, które są znane z tego, że interesują się modą i swoją pasję poniekąd przekładają na stroje w których prezentują się na lotniskach. Jednak IU, o której chcę dzisiaj napisać, nie należy do grona "idoli fashionistów". Wręcz przeciwnie, nie bardzo przejmuje się tym jak wygląda. Zazwyczaj nie ma makijażu, pokazuje się co jakiś czas w tych samych ubraniach (jak na gwiazdę to dziwne, prawda), bardziej zależy jej na interakcjach z fanami niż na robieniu zamieszania swoją osobą. Możecie się teraz zapytać, po co w takim razie o niej dzisiaj wspominam... po prostu przeglądając zdjęcia doszłam do wniosku, że mogą posłużyć niektórym jako inspiracja, niezależnie od tego czy jej stroje są wcześniej przemyślane (bo i tak wygląda dobrze). Jej styl jest zwyczajny, codzienny (a zauważyłam, że takie bardzo Wam się podobają). Dziewczęcy, ale bez udziwnień. 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.


10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

Tak jak pisałam o tym, że Victoria wygląda kobieco niezależnie od tego co ma na sobie, a Gayoon cool, tak IU sprawia wrażenie osoby niesamowicie uroczej. Pewnie to kwestia wieku i słodkiej buzi, ale tak jak w poprzednich przypadkach: zwyczajne stroje tylko to podkreślają. Myślę, że jeszcze więcej uroku dodaje jej to, jak zachowuje się będąc na lotniskach. Dziewczyna zawsze znajduje czas by porozmawiać z fanami, pozować im do zdjęć (zauważcie, że na większości zdjęć fanowskich patrzy się w obiektyw), rozdawać autografy, przyjmować prezenty. Tutaj chyba można inspirować się nie tylko jej strojami. 

7 komentarzy:

  1. Sama się sobie dziwię, ale... Stylizacje i gust "ubraniowy" IU jak narazie spodobał mi się najbardziej. Nie bardzo za nią przepadam, ale ostatnio chyba mnie do siebie przekonuje. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Za samą IU za bardzo nie przepadam, ale to jak prezentuje się na lotnisku, to czysta perfekcja. Wygodnie, na luzie, bez żadnych większych udziwnień, ale też modnie, czyli tak, jak można ubierać się na co dzień. Jak do tej pory są to moje ulubione stylizacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka prostota wydaje się często właśnie najlepsza :) Większość rzeczy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny styl, moge smialo powiedziec ze podobny do mojego :D i takie rzeczy mozna kupic w wiekszosci sklepow :D Poza tym IU we wszystkim slodko wyglada ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. IU ma świetny styl. Bez udziwnień, na luzie, ale zawsze wygląda super. Jej ubrania także bardzo mi się spodobały, a stylizacja nr. 20 jest wspaniała (kocham pastele). Wokalistka jest po prostu urocza ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest dokładnie taki mój styl. Zwykły, tak jak ubieram się na codzień. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój styl :D Pięknie, kocham jej piosenki, to jak wygląda, i od dzisiaj to jak się ubiera :) Każda stylizacja mi się podobała, jedna mniej druga bardziej, ale każdą z chęcią być włożyła na siebie. Uwielbiam pastele ( jak osoba kilka komentarzy wyżej :D Piatka ^^ ), więc także niektóre stylizacje szczególnie mi się podobały ^^

    OdpowiedzUsuń