Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 5: Sooyoung


W ostatniej serii postów o modzie lotniskowej miałam okazję napisać o Jessice i Tiffany. Oczywiście jak na tak liczny i często wylatujący z kraju zespół jakim jest SNSD, to nie jedyne dziewczyny, których ubiór podczas podróży przyciąga uwagę. Sooyoung ma o tyle łatwiej, że posiada figurę modelki i może zakładać co jej się żywnie podoba, bo i tak będzie wyglądać świetnie. Ma tak długie i chudziutkie nogi, że prawie wszystko co założy, pomoże w wyeksponowaniu ich. To, że jest wysoka i chuda powoduje, że ubrania wyglądają na niej idealnie. I właściwie wszystko będzie podkreślać jej figurę, od obcisłych spodni po bardzo luźne swetry. Choć można jej pozazdrościć nie tylko wyglądu, ale również poczucia stylu. Nie bez przyczyny jej zdjęcia znalazły się w dzisiejszym poście.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

 21.

 22.

23.
 24.

 25.

26.

27.

28.

 29.

30.

 31.

32.

33.

34.

 35.

 36.

37.

38.

39.

40.

41.

42.

43.

44.

45.

46.

47.

48.

49.

50.

51.

 52.

 53.

54.

55.


Sooyoung zawsze wygląda modnie, schludnie i kobieco (nawet w dresie i rozciągniętym podkoszulku...). Oczywiście to nie tylko zasługa jej sylwetki (która jest wręcz idealna do prezentowania większości ubrań), ale również tego jak umiejętnie tworzy sobie stylizacje. Może nie są one bardzo charakterystyczne, ale widać, że wszystko jest przemyślane. Drogie dodatki (a mówię tu głównie o torebkach, do których jak widać Soo ma słabość) sprawiają, że piosenkarka wygląda jeszcze bardziej szykownie, nawet jeśli na jej twarzy maluje się zmęczenie. Myślę, że nawet nie mając figury zawodowej modelki można się wzorować na jej stylizacjach, chociażby w kwestii dobierania kolorów czy harmonijnego łączenia ze sobą ubrań. 

12 komentarzy:

  1. Wszystko mi się bardzo podoba, uwielbiam wszystko, co na siebie założy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie stwierdzam, że te zdjęcia zainspirowały mnie, a może bardziej zmotywowały do tego aby wyglądać tak jak ona. ^^ Gdy patrzę na nią i na jej stroje mam ochotę wyglądać po protu jak ona. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sooyoung jak dotąd jest moją faworytką. Jej stylizacje póki co podobają mi się najbardziej. Ulubione to definitywnie 7 i 47. Chociaż pomimo mojego uwielbienia do szczupłych i chudych osób, na niektórych zdjęciach jej nogi wydają się trochę anorektyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sooyoung jest jedną z najpiękniejszych dziewczyn z SNSD, więc w prawie każdej stylizacji wygląda świetnie. Ma naprawdę dłuuuugie nogi, jednakże sądzę, że są zbyt chude :P

    OdpowiedzUsuń
  5. W tych ubraniach wygląda dobrze jednak kiedy wkraczają styliści na jakichś imprezach itp to wtedy jej kreacje są beznadziejne
    Podobają mi się wszystkie ale najbardziej 7,14,31

    OdpowiedzUsuń
  6. ale swietne stylizacje, chetnie sama bym takie ubrala ;D
    pozatym Sooyoung jest naprawde sliczna, pieknie wychodzi na zdjeciach ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na Yuri z snsd ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej styl podoba mi się najbardziej ze wszystkich prezentowanych w tej serii. ;) Zawsze wygląda ślicznie i świeżo. ;) Nie ma stylizacji która by mnie nie przekonała do siebie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie też Sooyoung to jedna z osób, której stylizacje podobają mi się najbardziej. Często jest w nich coś charakterystycznego, ale z dużą dozą takiej 'normalności'. Biorę jej zdjęcia i idę na zakupy ^.^ :D

    OdpowiedzUsuń
  10. a na 53 zdjęciu nie jest to Yoona? widziałam zdjęcia z tamtego lotniska i to właśnie Yoona miała taką czapke :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam przed chwilą i to na pewno Sooyoung. Yoony nie było z nimi tego dnia na lotnisku. ^^

      Usuń
  11. Uwielbiam ją i jej styl! :D

    OdpowiedzUsuń