Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 6: CL



Wracając z powrotem na ścieżkę "prawdziwych fashionistów", czyli po prostu ludzi bardziej ambitnie interesujących się modą z wyższej półki (tzw. high fashion), chcę Wam przybliżyć styl CL. To, że liderka 2NE1 ma styczność ze środowiskiem modowym wiemy nie od dziś. Posiada znajomych wśród bardzo znanych projektantów, uczęszcza na pokazy mody gdy tylko znajdzie czas (nie tylko w Korei, ale również na całym świecie) i jest na bieżąco z obecnymi trendami, co trochę przekłada się na stroje w których pokazuje się na lotniskach. Napisałam "trochę", ponieważ jak dla mnie zmysł modowy CL jest lepiej widoczny, gdy ubiera się sama przebywając za granicą czy wybiera sobie ubrania na jakieś ważniejsze wydarzenia (chyba najlepszym źródłem inspiracji jest tutaj jej instagram). Oczywiście nie chcę przez to powiedzieć, że podczas podróży wygląda byle jak, może tylko nieco zwyczajniej w porównaniu z tym jak prezentuje się w innych miejscach. Choć i tak nawet na lotnisku widać, że zna się na modzie (ekskluzywnej należy dodać, bo niektóre jej stroje kosztują kilka ładnych tysięcy...). Chaerin zazwyczaj jest ubrana bardziej na luzie, choć lubi też od czasu do czasu podkreślić swoje kobiece kształty. I prawie nigdy nie pokazuje się bez okularów przeciwsłonecznych, to zdecydowanie jeden z jej ulubionych dodatków. 

1.

2.

 3.

4.

5.

6.

 7.

8.

 9.

 10.

11.

12.

13. 

 14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

 25.

26.

27.

28.

29.

 30.

31.

32.

 33.

34.

35.

36.

37.

38.

 39.

40.

41.

42.

43.

 44.

 45.

46.

 47.

To chyba nawet lepiej, że stroje w których CL pokazuje się na lotniskach nie są aż tak ekstrawaganckie (jak na nią), bo łatwiej czerpać inspirację czy się na nich wzorować (jeśli chodzi o stylizacje na co dzień). Wiem, że dużo osób czekało na post o CL, więc mam nadzieję, że się nie zawiedliście. Choć coś przeczuwam, że w komentarzach zdania będą podzielone (jak w przypadku GD czy Key). Co kto lubi, choć dla mnie, jeśli chodzi o bardziej hip-hopowy, opływający w swag (bardzo nie lubię tego słowa, ale tutaj akurat pasuje) styl, to właśnie ona nie ma sobie równych wśród popularniejszych idolek. 

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam CL i uwielbiam to jak się ubiera. :) Dzięki za ten post!

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie! Czekałam na post o CL. Nieważne w co się ubierze i tak wygląda fantastycznie. To jest fashionistka przez wielkie F. Nieco ekstrawagancki styl, jak u GD, ale to dobrze. W hip-hopowych stylizacjach nie ma sobie równych ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chyba jednak wolę, gdy ubiera się bardziej kobieco - w sukienkach, spódniczkach wygląda prześlicznie ;> Niemniej, taki luźny styl również do niej pasuje, no i wiadomo, że w samolocie liczy się przede wszystkim wygoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam CL, jej charyzmę, kobiecość i to nieuchwytne "coś" co nie pozwala o niej zapomnieć, nie mniej jednak... jej lotniskowy styl jakoś mi nie odpowiada - może to kwestia tego, że wolę kobiece i eleganckie kreacje. Nie mniej jednak, uwielbiam blond grzywę Chaerin i jej kocie spojrzenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądając jej zdjęcia myślałam: "WTF!? Co ona ma na sobie?". 90% stylizacji była po prostu śmieszna, ale nadal zostaje te 10% gdzie CL wyglądała ładnie. Myślę, że jest to ten sam przypadek co GD. Teoretycznie jej stroje powinny zachwycać (ze względu na high fashion), ale tak nie jest w moim odczuciu. Zaczynam mieć wrażenie, że przy większości ubrań chodziło jedynie o liczbę zer.

    OdpowiedzUsuń
  6. z tych stylizacji moze 4 czy 5 mi sie spodobalo, zdecydowanie nie moj styl,
    chociaz CL fajnie w nich wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Yeeeeah! W końcu się doczekałam. :D
    Dziękuje bardzo za ten post. <3
    Komuś może się nie podobać to co zakłada CL, ale prawda jest taka, ze ładnemu we wszystkim ładnie. Jak dla mnie mogłaby nawet założyć worek na ziemniaki, a i tak wyglądałaby cudnie. Widać, że jeśli chodzi o lotniska to ceni sobie wygodę i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  8. CL rzeczywiście wygląda ładnie :) Styl ten do niej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W kilku stylizacjach wygląda zwyczajnie i naprawdę jej to służy, a resztę mogę opisać jednym słowem: $WAG. -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem dlaczego ale mi się jej stylizacje średnio podobają :) za bardzo próbuję upodobnić się do Rihanny- takie moje zdanie :*:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham jej styl, jej rap, urodę, wygląd z, czy bez makijażu.. ^^ Moja ultimate bias kiedyyyyyś.. ( teraz waham się pomiędzy nią, Darą, IU, Hyuna z 4Minute xd ). Naprawdę, każda stylizacja moim zdaniem genialna. Aczkolwiek na co poniektórych zdjęciach przyglądałam się Darze i stwierdzam, że ona sama ma bardzo dobry gust. Obserwowałam ją też an Fashion Weeku i jej stylizacja najbardziej mi się podobały :))

    OdpowiedzUsuń