Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 1: Jonghyun


Dziś zaczynamy (tak bardzo przez niektórych oczekiwany) tydzień mody lotniskowej gdzie skupię się na stylówce panów. Tym razem na pierwszy ogień idzie Jonghyun z SHINee. Może jego styl nie jest tak wyrafinowany jak jego kolegi z zespołu o którym już miałam okazję pisać, jednak moim zdaniem zdecydowanie powinno się na niego zwrócić uwagę (a przynajmniej ostatnio, dlatego nie umieszczałam zbyt wielu starych zdjęć). Nie tylko dlatego, że Jjong swoimi stylizacjami potrafi podkreślić pięknie wyrzeźbione ciało (i od czasu do czasu go trochę pokazać, na przykład w bardzo wyciętych podkoszulkach), ale również przez to jak potrafi łączyć hip-hopowy styl z klasycznymi częściami garderoby (jak koszule czy płaszcze). Bo moim zdaniem wychodzi mu to naprawdę dobrze. 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

41.

42.

43.

44.

45.

46.

47.

48.

49.

50.

51.

52.

53.

54.

55.

56.

57.

58.

59.

 Mi strasznie podoba się taka miejska elegancja w wydaniu Jonghyuna. A Wy co sądzicie?

12 komentarzy:

  1. bardzo fajna stylówka, dino daję okejkę i suba~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jak zacnie. Naprawdę się nie spodziewałam, że Jonghyun tak dobrze wygląda na lotniskach. Raz, że przystojny z niego mężczyzna, dwa, to jeszcze potrafi się ubrać. Znalazł złoty środek i perfekcyjnie mu taki styl pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale on zajebiscie we wszystkim wyglada, uwielbiam go ♥
    Fajnie by było jakby mój przyszły chłopak sie tak ubierał hehe ;_; xd

    OdpowiedzUsuń
  4. boski Jonghyun♥ nie wiedziałam że on tak dobrze się ubiera, taki przystojny chłopak. uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jonghyun ma rewelacyjny styl. Bardzo podoba mi się jak komponuje ze sobą ciuchy i jak świetnie eksponuje swoją pięknie wyrzeźbioną sylwetkę <3
    Nie wiem czy tutaj mogę o to prosić, ale mam do Ciebie wielką prośbę. Twój blog jest rewelacyjny i bogaty w ciekawe informacje o Całej Korei. To ci się chwali i walę pokłony ;33 A wracając do prośby, to proszę Cię, czy byłaby możliwość (w temacie ''Mody Lotniskowej'') umieścić Junhyunga z B2ST? To ikona mody w Korei i jego styl jest niepowtarzalny a do tego bardzo barwny i wysmakowany.
    Pozdrawiam i proszę o rozważenie mojej prośby ;33

    OdpowiedzUsuń
  6. On to wie jak pokazać swoje wdzięki( mężczyźni te je maja, prawda?). Zawsze powtarzam że Koreańczycy maja świetne stylizacje i choreografie, a tacy jak Jonghyun to tylko potwierdzają. Ostatnio oglądałam zdjęcia B.A.P z lotnisk i muszę powiedzieć że chłopaki naprawdę nieźle wyglądają. Może wzięłabyś ich pod lupę? Zwłaszcza Youngjae i Yongguk tam królują.

    A tak na marginesie chciałam podziękować za twoja prace na blogu. Nie zaglądam zbyt często, ale widzę ile wysiłku musisz w to wkładać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy każdym zdjęciu mówiłam 'och, genialne' ;) Wiedziałam, że Jonghyun świetnie się ubiera (widziałam go w tym płaszczu w 'SHINee's Wonderful Day'), ale mimo wszystko nie widziałam tylu stylizacji na raz. Dzięki za wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się ubiera. Naprawdę mi się podoba :D
    Tylko co on ma do podwójnych marynarek to ja nie wiem xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Jjonga a jego styl ubierania się jest taki luzacki ale zawsze wyglada nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na kolejny wpis ,tylko tym razem z Taeminem ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jonghyun moim Bogiem<3<3 Jest cudny potrafi się dobrze ubrać i wgl. A poza tym kocham jego styl<3<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oppa :) Faktycznie, mało osób zwraca uwagę na jego ubiór ;-; większość uważa że Key się najlepiej ubiera, ale ja myślę że Jonghyun nie jest gorszy, ani trochę! Już dawno zwróciłam na niego uwagę ;3 Ta pisze to w 2016r. ale dobra Xd Uważam, że jest bardzo przystojny i wgl. wszystko mi się w nim podoba ;33Czekam na więcej notek z tym zacnym człowiekiem :*

    OdpowiedzUsuń