Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 3: Sehun


Ostatnio wydaje mi się, że z całego EXO to Sehun robi największy "szał" swoją osobą na lotniskach. Możliwe, że to za sprawą częstego noszenia obcisłych spodni podkreślających to i owo, ale trzeba również przyznać, że proste i niewyszukane stylizacje pasują do jego trochę chłodnego wizerunku (a przynajmniej zewnętrznego, wiemy jakim pociesznym dzieciakiem może być Sehun). Zachodzę w głowę jak ten chłopak to robi, bo wystarczy, że założy zwykły t-shirt i marynarkę, a już wygląda jakby go żywcem wyciągnęli z magazynu o modzie (nawet jeśli jego ubrania nie są zbyt ekstrawaganckie, a stroje bogate w dodatki). Może to kwestia jego aparycji i umiejętności fotograficznych fanów, ale moim zdaniem na większości zdjęć wygląda świetnie. Na luzie i z klasą. I dojrzale, bo patrząc na niektóre fotki nie powiedziałabym, że ma zaledwie 20 lat...  

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.


30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

41.

42.

43.

44.

45. 

46.

47.

22 komentarze:

  1. Dopiero teraz zauważyłam, że Sehun na prawie każdym zdjęciu z lotniska ma otwartą buzię TT nevermind~ W każdym razie... Też się zastanawiałam, co on takiego w sobie ma, że ubierze się cały na czarno, bez żadnych dodatków, a oczy same wędrują w jego stronę...
    Może to wina jego sylwetki? Jest przerażająco chudy. Naprawdę, sama mam niedowagę, ale nie mogę przeżyć, że on ma szczuplejsze nogi ode mnie. Niech zginie i przepadnie~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh nie wiem czy zauważyłaś, ale z reguły mężczyźni mają szczuplejsze nogi od kobiet (porównując ogólną budowę ciała). sama nie wiem czym to jest uwarunkowane, a zastanawiałam się już milion razy o.O

      Usuń
    2. Uwarunkowane jest to predyspozycjami do przeżycia. Mężczyźni mają zapisane w genach wytrwałość i siłę, stąd ich szczupła sylwetka i mniejsza zdolność do gromadzenia tłuszczu, a przetworzenie go na energię, potrzebną do pracy, z której kiedyś, dawien dawno rodzina mogła przeżyć. Kobieta, jak zresztą wiadomo była tylko kurą domową i jako zwyczajna rodzicielka miała być matką, która zapewni potomstwu byt w postaci związków gromadzonych w ciele, które w chwili ciąży są wykorzystywane przez płód.
      Generalnie warto zauważyć, że kobiety od zawsze były słabsze, a ich mięśnie mniej wyćwiczone, toteż każdy na inny sposób musiał sobie poradzić z efektem energetycznym. Tak jest do dzisiaj, no chyba, że ktoś pilnie dba o wzmacnianie mięśni, grunt to wyrzeczenie i wytrwałość.

      Właściwie sama nie czepiałabym się sylwetki Sehuna. W porównaniu z innymi członkami zespołu, on jest faktycznie jednym z najbardziej, że się tak wyrażę, 'przy kości'. Jest najbardziej zbudowany, właściwie.. nie wiedzieć czemu jego sylwetka mało wkracza w typową, azjatycką, a przypomina nawet wyrośniętą. Jak wiadomo Azjaci mają do siebie smukłość, można powiedzieć, że w niektórych przypadkach i wątłość, no ale nie popadajmy już w paranoję. Generalnie mają drobne ciałka. Sehun bynajmniej nie przypomina takiego, a powiedziałabym, że lekko zakreśla coś na kształt europejskiego ciała mężczyzny - pod względem budowy jest duży, szerokie barki.. nic dodać nic ująć. Może faktycznie przydałoby się, żeby przytył z deczka, ale mnie nie przeszkadza to, jaki jest. Grunt, że nie wygląda jak istny szkieletor, Suho..

      Usuń
  2. Przestraszyłam się gdy na 28. zdjęciu zauważyłam Luhan'a ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko mi się wydaje czy na paru zdjęciach wygląda jak Bieber???
    Ogólnie jego styl mi się podoba
    Żadnych dziwacznych ubrań czy dodatków jest tak jak powinno byc

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra dupa zawsze przyciagnie uwagę <3
    Mam nosa do wybierania sobie ub xdd
    A tak na serio... Słowa mojej ciotki z przed chwili *exotic przed 60 XDD* : Jest przystojny, szczupły i wysoki - wyglądałby dobrze nawet w worku na kartofle. Skoro lubisz Key i kilku innych fashionistów to nie ma już nic co mogłoby cię zaskoczyć więc doceniasz prostotę i minimalizm '

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww, uwielbiam Sehun'a na 11 zdjęciu.~
    Btw. Co on robi, że ma takie pośladki? Do tego zakochałam się w jego ustach. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże też chcę mieć bryloczek z Pepe <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez to że na początku prawie na wszystkich zdjęciach ma czapkę odwróconą tył na przód myślałam że tyle razy dodałaś jedno i to samo zdjęcie... Potem dopiero skapłam sie po np.kurtkach ze ma inne stylizacje. Ale ilość zdjęć z tymi czapkami jest naprawdę przerażająca ( on nie ma żadnego kompleksu głowy czy coś tak jak Zelo podbródka?)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie wydaje sie chlodny nie podeszlabym do niego gdybym nie wiedziala jaki jest smieszny i zajebisty XD wyglada tak slodko z tym pluszakiem *.* Jego styl baaardzo mi sie podoba, swietnie wyglada we wszystkim i w kazdej fryzurce i wgl ahh ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jejku! Ktoś wie co to za marka kurtki na zdjęciach pod numerem 4.? Jest taka śliczna, że zapragnęłam ją mieć. Co z tego, że męska~ :D *O*

    Ps. Mój Boże.. właśnie teraz zwróciłam na to uwagę.. Spójrzcie na zdjęcie pod numerem 4. i popatrzcie na Sehuna jaki daje kontrast na Suho. Dwa światy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukałam chwilę i dowiedziałam się, że to kurtka (albo raczej marynarka) marki Flex Slav, ale chyba już nie można jej nigdzie dostać. ^^"

      Usuń
    2. Wow, dziękuję za szybką odpowiedź <3 Dziękuję, że w ogóle dzięki Tobie wiem chociaż co to za marka. Szkoda tylko, że już faktycznie niedostępna :c

      Usuń
  10. Kocham jego styl, taki prosty i minimalistyczny. Sehun jest na tyle piękny, że nawet w najzwyklejszych ciuchach i najprostszych stylizacjach wygląda zjawiskowo. Skąd się biorą tacy ludzie...
    PS. Koszulka ze zdj 44 jest genialna, wie ktoś coś o niej może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że jest z Joy Rich (tak jak czapka, którą ma na sobie), ale nie mogłam u nich znaleźć takiej koszulki, więc to chyba nie to... niestety nie mogę pomóc. ^^"

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za podpowiedź, poszukam. <3

      Usuń
  11. Z taką sylwetką może ubrać wszystko a i tak będzie zachwycał :) Chciałam zapytać na jakich stronkach znajdujesz te zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W google bądź na blogach poświęconych EXO (z czego strony fanowskie z których pochodzą te zdjęcia są podane na znakach wodnych).

      Usuń
  12. Czy na zdjęciu nr.14 Sehun ma bliznę na policzku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo Sehun ma bliznę na policzku, choć nigdy nie mówił od czego. :)

      Usuń
    2. Nigdy tego nie zauważyłam o.O

      Usuń
  13. kiedy patrzę na jego zdjęcia aż mnie skręca w środku, z jednej strony Sehun jest takim bubu i baby, a z drugiej daddy, seksowny facet, którego bym brała xDD
    dobrze jest mieć takiego UB

    OdpowiedzUsuń