Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 4: TVXQ


Miałam problem z wybraniem jednej osoby z TVXQ, więc zaszalałam i zrobiłam post o całym duecie. Ich style trochę się różnią, więc ich rozdzieliłam i opisać również chciałabym osobno. 
Changmin jest chyba bardziej ostrożny jeśli chodzi o wybieranie sobie strojów. Często można go zobaczyć w koszulach, koszulkach i marynarkach w połączeniu ze zwykłymi jeansami (czy szortami, w których wygląda na swój sposób uroczo moim zdaniem). Można powiedzieć, że jak na swój wiek, to w niektórych stylizacjach wygląda dość chłopięco. Podoba mi się to, że zawsze wygląda schludnie. 
Z kolei od Yunho bije męskość niezależnie od tego co założy. On chyba sam nie do końca potrafiłby określić czym się kieruje przy tworzeniu swoich stylizacji. Ubiera się w to co mu podpasuje - raz bardziej młodzieżowo, raz elegancko. Ten taki sportowo-luzacki styl chyba już nie do końca mu pasuje, ale za to gdy ubierze się już bardziej modnie, możemy mieć pewność, że to są to ubrania z wyższej półki i zgodne z najnowszymi trendami. Nie wygląda jakby długo zastanawiał się nad swoimi strojami, ale ja tam zauważyłam to dopiero jak przestałam się gapić na jego przystojną twarz, więc chyba nie ma takiej potrzeby...  


CHANGMIN

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13. 

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20. 



21

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.


30.

31.

32.

33.

34.

35.



YUNHO

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.


9. 



10.

11.

12.


13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25. 

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.



4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle wybrnęłaś z tego dylematu i zrobiłaś post o duecie ;) Zawsze jak oglądam te zdjęcia, to gapię się na nie jak zaczarowana ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. i ta duma jak zobaczyłam na uszach U-know takie same słuchawki jak moje xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Yunho - mój bias ukochany! :D
    Przystojny i męski jak zawsze :D
    Aczkolwiek, ot tak bez powodu, rozwalił mnie jego czerwony sweterek w panterkę :D Czy coś takiego :P
    TVXQ 4EVER !

    OdpowiedzUsuń