Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 5: Daehyun


Pojawiły się prośby o uwzględnienie w którymś poście Dayehyuna, a że to mój ulubieniec z B.A.P, to nie trzeba było mnie długo namawiać do przejrzenia jego zdjęć. I zdecydowanie nie żałuję. Szczerze mówiąc, to nie wiedziałam wcześniej, że ten chłopak się tak fajnie ubiera! Prosto, schludnie, ale i modnie. Do zwyczajnych strojów (ale oczywiście nadal zgodnych z tym co się obecnie nosi) dobiera sobie różne fajne dodatki, dlatego jego stylizacje nie są nudne. Po prostu mamy tutaj (kolejny) przykład młodego faceta potrafiącego się dobrze ubrać. Stroje są przemyślane i wszystko do siebie pasuje, a jego ładna buzia  tylko wieńczy dzieło. 


1.

2.

 3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

 10.

11.

12.

13.

14.

15. 

 16.

17.

18.

19.

20.


21.

22.

23.

24. 

25.

 26.

 27.

 28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.


9 komentarzy:

  1. Jak zawszę przystojny :) , odkąd słucham B.A.P , Daehyun nigdy nie wyglądał źle . Cieszę się , że wie jak się ubrać

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie tutaj bardziej pasuje Himchan. Ale styl Daehyuna też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam napisać to samo :))

      Usuń
    2. miejmy nadzieję, że w którejś serii się pojawi i Himchan :)

      Usuń
  3. WOW. naprawdę fajne stylizacje. Prosto ,ale jednak z tym czymś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko ja go uwielbiam?? I to nie tylko jego stylówki, ale i głos i ten piekielnie uroczy uśmiech ;) Jak dla mnie to jest ideał. Tak w sumie w B.A.P każdy ubiera się fajnie, wię dla nich można by było zrobić osobny dział czy coś ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko ja go uwielbiam? I to nie tylko jego stylówki, ale i głos i ten piekielnie uroczy uśmiech ;p. A tak w ogóle to w B.A.P każdy ubiera się fajnie. Dla nich można by było zrobić osobny dział jak by się chciało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie 25 i Youngjae w tym płaszczyku. Kocham!! Dlaczego oni są tacy...no właśnie tacy że nawet przyczepić się nie mogę. Uwielbiam B.A.P, i czy właśnie nie oni chcieli przewodzić i w muzyce i w stylu? Zaczyna im się to udawać, bo to przecież Zelo jako pierwszy założył bandankę na fullcapa w"One Shot" i teraz już prawie każdy tak robi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie będę oryginalna, niestety... ;) Jestem zachwycona tym postem ^^ Wae Dae mieszka tak daleko, jest tak znany i tak przystojny i nie może zostać moim mężem? XD Dlaczego? Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń