Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem - Dzień 6: Chen


Kiedy myślałam o tym kogo umieścić w tym tygodniu, założyłam sobie, że między innymi będą to dwaj członkowie EXO (o których nie wspomniałam wcześniej, mimo, że bardzo chciałam). Jednak z jednego z nich zrezygnowałam na rzecz Chena, o którego pojawiło się kilka próśb. Wiem, że było to pisane trochę dla beki, ale co mi tam. Ogólnie muszę powiedzieć, że Chen wcale nie ubiera się źle. Zazwyczaj są to zwykłe, fajne i modne ubrania, które i tak na każdym będą wyglądać dobrze. Problem z nim jest taki, że czasami ma on tendencje do kombinowania i pojedyncze części jego garderoby (buty, spodnie czy dodatki) nie pasują do reszty albo wydają się dość... ekstrawaganckie. Pod tym względem w pamięci fanów zachował się jeden szczególny strój, ale chyba nie trudno będzie wyłapać o który mi chodzi... 

1.

2.

3.

 4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24. 

25.

26. 

27. 

28. 

29. 

30.

31.

32.

33. 

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

14 komentarzy:

  1. czekam, aż kiedyś umieścisz Kaia :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal zastanawia mnie to zdjęcie, bo nie wiem o które chodzi. Z podanych znalazło się kilka, które zostają w pamięci na dłużej. Na początku jak przeczytałam, że Chen ma tendencję do psucia stylizacji jednym dodatkiem to nie sądziłam, że robi to tak efektywnie XD Nie wygląda źle, ale czasem faktycznie przesadza. Mimo wszystko znajdzie się kilka udanych stylizacji więc tragicznie jeszcze nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o ostatnią stylizację "na rybaka" bądź "na turystę" jak kto woli. :D

      Usuń
    2. moje uwielbienie skierowane na Chena jest w stanie wybaczyć mu wszystko, nawet tego rybaka! xD

      Usuń
    3. I tak nic nie przebije Suho i jego niebieskiego wdzianka :P

      Usuń
    4. Urzekł mnie ten rybak XD

      Usuń
  3. Myślę, że styl Chena jest bardzo chłopięcy i taki luzacki. Widać, że dopiero uczy się bawić modą, co nie zawsze mu wychodzi, ale na pewno kiedyś znajdzie styl, w którym będzie się czuł i wyglądał bezbłędnie ^^ A co do stylizacji na rybaka to...Chen wygrał nim życie i internety :D

    OdpowiedzUsuń
  4. awwwwww Chen Chen Chen ♥ Jako iż jest to mój bias w EXO, potraktuje go ulgowo mówiąc, że nie jest tak źle :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahaha, najlepsze są te jego torebeczki ^^ xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Co Koreańczycy mają do zakładania czapek na kaptur od bluzy?? Himchan też tak robił w którymś odcinku B.A.P Diary i to nie wygląda fajnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ^^ Ma chłopak talent i świetnie wygląda, a że czasem się dziwnie ubierze... wybaczę... Matka Boska CHENstochowska ma adekwatną do imienia kopertówkę ;) Zwróciłam też uwagę na Xiumina (zdjęcie 31.)... Od pasa w dół wygląda jak stereotypowy Polak XD

    OdpowiedzUsuń
  8. co tam Chen i jego strój rybaka... to Suho podbija internety tym niebieskim wdziankiem xDDD

    OdpowiedzUsuń