Nowości, wrzesień 2014



3 komentarze:

  1. nowa piosenka 'orange caramel -the gangam avenue' to takie koreańskie disco polo.. lol... lubie je, ale mi sie ta piosenka nie podoba (nie lubie disco polo, a ten bit to na maxa disco polo...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno się nie zgodzić, aż się zdziwiłam jak to pierwszy raz usłyszałam...

      Usuń
  2. Uwielbiam nową piosenkę Orange Caramel, ale bardzo przypomina mi ,,Bangkok City".
    2PM w końcu mnie zachwycili. T-ara też w porządku.
    U TTS wolałabym, aby ,,Adrenaline" miało teledysk. Jakoś bardziej przypadła mi go gustu ^^ Ale ,,Holler" nie jest zła, po prostu znudziła mi się już po pierwszym dniu słuchania. MV za to jest bardzo fajne.
    We wrześniu chyba najbardziej spodobały mi się piosenki Jieun i Ailee. Jak zwykle świetne głosy, teledyski też niezłe, a Jieun to piękną wiadomość do fanów zawarła w ,,Don't Look at Me like that".

    OdpowiedzUsuń