(play)Lista - Oficjalne Remixy


Pierwotnie to miała być jesienna wideolista, jednak z racji tego, że dzisiaj jest dla mnie trochę szczególny dzień (o czym na końcu), nie chciałam wchodzić w przygnębiające i melancholijne klimaty (ale spokojnie, to również pojawi się  na blogu, tylko w swoim czasie). Dlatego zdecydowałam się na coś zupełnie odwrotnego, czyli playlistę z oficjalnymi remixami koreańskich piosenek. Na co dzień może nie słucham aż tyle elektroniki, ale muszę przyznać, że taka klubowa łupanka może dać wiele energii (czy to do sprzątania czy przez wyjściem na imprezę). Kiedy przesłuchuję niektóre albumy i widzę dopisek "remix", "club ver.", "party ver." mam wrażenie, że to kolejny zapychacz (a szczególnie jeśli jest ich kilka...), jednak muszę przyznać, że tego typu utwory muszą swoje przeczekać, bym przesłuchała ich kiedy akurat będę miała ochotę na coś bardziej imprezowego.


SNSD - Bad Girl ft. DEV (The Cataracs Remix)
M.I.B - G.D.M (Konrad OldMoney Remix)
GOT7 - A (FRANTS Remix)
Sistar - Push Push (DJ Rubato Remix)
SNSD - The Great Escape (Brian Lee Remix)
Sistar - Loving U (House Rulez Remix)
2PM - Electricity (220v Remix)
Seungri - Gotta Talk To You (Hard Remix Ver.)
Miss A - Hush (Party Ver.)
T-ara - Sugar Free (EDM Remix) T-ara wydały całą płytę z remixami tej piosenki, do odsłuchania tutaj
SNSD - Mr. Taxi (Steve Aoki Remix)
MBLAQ - Oh Yeah (C-Luv and Blue Magic Remix)
Rain - 30 Sexy (East4a Deeptech Mix)
JYJ - Get Out (Remix)
SNSD - The Boys (Clinton Sparks & Disco Fries Remix, feat. Snoop Dogg)


Wracając do tego dlaczego 29 września jest dla mnie ważnym dniem... dokładnie 2 lata temu podjęłam spontaniczną decyzję, by założyć bloga o kpopie. 

Może ostatni rok nie był idealny pod tym względem, bo miałam dużo różnych zajęć, a co za tym idzie mniej czasu na prowadzenie Kpop Paradise. Może też to trochę kwestia mojego wrodzonego lenistwa... niemniej jednak chciałam bardzo bardzo bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy tu regularnie przychodzą, nawet pomimo rzadszych aktualizacji. A w szczególności tym, którzy są tutaj ze mną od samego początku. Mam nadzieję, że nadal pomagam w jakiś sposób osobom które dopiero poznają koreańską muzykę i swoimi postami daję Wam jakąś formę rozrywki. Mam nadzieję, że w dalszym ciągu będziecie tutaj zaglądać i wyrażać swoje opinie. Nawet jeśli nie zawsze prowadzenie tego bloga wychodzi mi idealnie, to jednak nadal czerpię dużą przyjemność z pisania, szukania informacji, tłumaczenia i układania różnych zestawień, więc oby trwało to jak najdłużej. 


8 komentarzy:

  1. To my Ci dziękujemy za prowadzenie tego bloga! <3 Gdy zaczynałam swoją przygodę z kpopem Twój blog był naprawdę wielką pomocą :DD Myślę że piszesz naprawdę profesjonalnie i bardzo przyjemnie się to wszystko czyta. I nie przejmuj się, że posty były czasem rzadko, wiadomo że każdy ma swoje życie, tym bardziej cieszył każdy pojawiający się post :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest jednym z tych na które wchodzę najczęściej, i naprawdę pomógł mi odnaleźć się w koreańskiej muzyce. Również dziękuję za prowadzenie K-pop Paradise! ;w;

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez tego bloga trudno by było o dobre i ciekawe informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji 2 urodzin ;) Uwielbiam twojego bloga, poruszasz naprawdę interesujące tematy ( cykl o modzie był strzałem w dziesiątkę ;P) Codziennie sprawdzam czy czegoś nie dodałaś ;) Mam nadzieję,że dłuuuugo będziesz nas raczyła nowymi postami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat!
    Zapraszam XD
    http://kazdenic.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z prowadzeniem bloga idzie Ci rewelacyjnie! Zawsze mam kompleksy, jak wchodzę na Twojego bloga, że mój mimo (tak, też założyłam bloga o kpopie dwa lata temu. Jak ten czas szybko leci!) podobnym stażu istnienia w sieci jest nieco zaniedbywany przeze mnie. Zajmuję się tyloma rzeczami, że blog nie ma cotygodniowych aktualizacji, jak miałam w zamiarze.

    Podziwiam Cię, że dajesz radę, bo taki blog to jednak ciężka praca, a Ty jesteś bardzo wytrwała. ;) Wiem coś o tym. :D
    Mam nadzieję, że pozostaniesz z nami, jak najdłużej. (A jak, choć nie komentuję często, to wpadam przy każdym nowym poście, więc pisz, pisz! <33)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wam dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze~ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twojego bloga, należy do moich ulubionych :) Wszystko, co ważne w kpopie dowiem się z niego, więc bardzo ci dziękuję za twoją pracę. Mam nadzieję, że jeszcze przez długi czas nie pożegnasz się z Kpop Paradise.

    OdpowiedzUsuń