Tak zaczynali


Dzisiaj znowu cofniemy się trochę w czasie. Znowu, bo podobny post już kiedyś pojawił się na blogu, gdzie zrobiłam listę debiutanckich teledysków tych popularniejszych zespołów. Ale teraz chciałabym się skupić tylko na kilku grupach, trochę starszych stażem. Pojawi się trochę zdjęć czy filmików z czasów, kiedy dopiero zaczynali swoją karierę. Teraz na bieżąco obserwujemy co się z nimi dzieje, ale miło też przypomnieć sobie jak wyglądali za czasów debiutu. Szczególnie jeśli kilka lat wstecz obowiązywały zupełnie inne trendy, nie tylko w muzyce, ale i w modzie. Zresztą jestem pewna, że te zdjęcia mogą mieć dla niektórych wręcz wartość sentymentalną. 

2NE1

debiutancki występ 2NE1, maj 2009


pierwsza wygrana z Fire

jeden z pierwszych wywiadów



4Minute

pierwszy występ z Hot Issue, 2009



Infinite
jeden z pierwszych występów z Come Back Again, 2010 rok


pierwszy wywiad Infinite w programie muzycznym



Girls' Generation


jeden z pierwszych występów z piosenką Into the New World, 2007 rok


teaser zapowiadający debiut SNSD


jeden z pierwszych wywiadów SNSD



SHINee


wywiad + debiutancki występ z Replay



2PM
razem z 2AM
jeden z pierwszych występów z 10 out of 10, 2008 rok





U-Kiss 
U-Kiss od momentu debiutu przeszli bardzo dużo zmian w składzie, więc chyba nie ma co porównywać tego z obecnymi zdjęciami. 


jeden z pierwszych występów U-Kiss z Not Young, 2008 rok



Block B


jeden z pierwszych występów Block B z Freeze, 2011 rok



występ z Wanna B, 2011 rok



Teen Top

jeden z pierwszych występów zespołu z Clap, 2010 rok


pierwszy wywiad Teen Top 



Big Bang

Jeden z debiutanckich występów Big Bang z La La La, 2006 rok



f(x)

jeden z pierwszych występów z LA chA TA, 2009 rok



f(x) ze swoimi rodzinami chwilę po debiutanckim występie 



Beast

jeden z pierwszych występów z Bad Girl, 2009


zapowiedź debiutu Beast



MBLAQ

  jeden z pierwszych występów MBLAQ z Oh Yeah, 2009


wywiad z MBLAQ (+ Beast)



Super Junior

debiutancki występ Super Junior z piosenką Twins (Knock Out), 2005 rok





Kiedy szukałam zdjęć i filmików potrzebnych do tego posta, chciało mi się śmiać (trzeba przyznać, że niektóre fotki są bezcenne), ale jednocześnie trochę się wzruszyłam. Takie spojrzenie wstecz uświadamia nam jak długą drogę musiały przejść niektóre zespoły, by znaleźć się w miejscu, w którym obecnie się znajdują. Kiedyś nieśmiali, niepewni, zdeterminowani (te zdecydowane ruchy podczas występów) młodzi ludzie, na naszych oczach zamienili się w charyzmatyczne i wygadane gwiazdy, które teraz są w stanie samemu kreować swój wizerunek i mieć wpływ na swoją karierę. Już pomijając zupełnie to jak moda się zmieniła od tego czasu (tak jak oczekiwania publiczności), to trzeba przyznać, że z roku na rok od nowych zespołów wymaga się coraz więcej. 
A Wy lubicie sobie czasami popatrzeć na to jak wyglądał wasz ulubiony zespół kiedy dopiero zaczynał? A może z którymś z wyżej wymienionych jesteście od początku i z łezką w oku wspominacie te (często trochę kompromitujące) czasy? 

14 komentarzy:

  1. Cl jak się zmieniła :O Teraz o wiele lepiej wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że SuJu z początku wyglądało jak zespół jpopowy, haha.

    OdpowiedzUsuń
  3. CL wyglądała źle a u Bom było widać, że jeszcze nie miała tylu operacji na twarzy :P
    super junior wyglądali jak jrockowcy niemal XD te fryzury haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, nie wierzę, że Block B byli kiedyś spokojni na scenie i przypominali koreański zespół. Teraz to im bliżej do ludzi, którzy potrzebują leczenia psychiatrczynego...
    Artykuł jak najbardziej na plus. Fajnie tak sobie powspominać, a nawet popłakać przy okazji. Infinite i Teen Top, 2010 rok... łezka w oku od razu ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na starych zdjęciach Infinite i U-KISS myślałam, że się popłaczę... ze śmiechu XD Tak, moda bardzo się zmieniła... Dzięki za wpis, miło powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O boże SuJu i ich fryzury zwalają mnie z nóg hahaha ;P CL nie prezentowała się zbyt pięknie na początku kariery teraz wygląda o wiele lepiej ;) A Big Bang to byli takimi słodkimi chłopaczkami zero słagu i aury super wielkich idoli po prostu takie szczęśliwe dzieciaczki szczególnie GD z tym swoim radosnym i beztroskim uśmiechem ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dara wygląda jakby miała palmę na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha niezle sie usmialam przy tym 1 wystepie 4 Minute ta chrypka Hyuny hahaha omg kocham ja XD
    Dara z ta palemka na glowie hahahaha :d Taeyeon taka slodka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Big Bang strasznie mi przypominali US5 też fajni byli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się Big Bang zmienili! Zupełnie inne wrażenie, właśnie takich radosnych i bardziej "swoich", a teraz takie wielkie gwiazdy xD

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej to zmienili sie Big Bang i Super Junior

    OdpowiedzUsuń
  12. Od 3 lat jestem blacjack praktycznie od poczatku sledziłam ich kariere, tyle juz lat mineło >.<

    OdpowiedzUsuń
  13. Wystraszyłam się U-Kiss ^^ xd Czy ktoś wymienić jest w stanie imiona członków na tym zdjęciu pod filmikiem z piosenką z 2008 roku ? Rozpoznałam Eli, oczywiście bias'a - Kevina, Soohyuna, i nie jestem pewna, czy jeden z chłopaków to nie Dongho.. Proszę, najlepiej poczynając od lewej strony. Bardzo mi zależy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od lewej ; Dongho,Alexander,Kibum,Kevin,Eli,Soohyun

      Myślę,że pomogłam :3

      Usuń