Zapowiedzi comebacku TTS


Jak dało się ostatnio zauważyć, jakoś nie bardzo idzie mi pisanie dłuższych postów, nie wiedzieć czemu zajmuje mi to dość sporo czasu, przez co na blogu są pustki. Komentarzy też jest tak jakoś mniej... Żeby temu zapobiec od dzisiaj oprócz tych takich dłuższych artykułów czy zestawień na jakiś konkretny temat, na Kpop Paradise będą pojawiały się również krótsze posty, bardziej informacyjne, dotyczące jednego zespołu. Co prawda to nie będzie tak, że o każdym nowym comebacku czy sesji zdjęciowej dowiecie się z mojego bloga, ale i tak postaram się by było ciekawie. A przynajmniej ciekawiej niż do tej pory. 
To było słowem wstępu, przechodząc do tematu: Jak zapewne wiecie, jedyny unit Girls' Generation, TaeTiSeo będzie miał comeback po 2 latach od swojego debiutu i od 3 dni wychodzą jego zapowiedzi. Jak na razie pojawiło się po 7 zdjęć dla każdej członkini i pre-release, piosenka "Whisper".


*zdjęcia są w dużej rozdzielczości*

Taeyeon


Tiffany


Seohyun



Mi zdjęcia strasznie się podobają, widać że koncept będzie bardziej "zwyczajny" niż widowiskowy tak jak to było przy "Twinkle". Jedyne do czego mogę się doczepić to te soczewki, które przy prześwietlonych zdjęciach wyglądają trochę dziwne (szczególnie u Tiffany). Czekam z niecierpliwością, bo TTS to trzy wspaniałe głosy i ich ostatni album bardzo mi się podobał. Co prawda "Whisper" jeszcze nie przesłuchałam (zrobię to dopiero jak wyjdzie cały album, rzadko kiedy odsłuchuję pre-relase, bo wole wszystko od razu ktoś też tak ma?), ale widziałam bardzo dużo pozytywnych opinii. Utwór jest już na szczytach list przebojów nawet jeśli dziewczyny go nie promowały, więc coś w tym musi być... 
A co Wy sądzicie? Lubicie TTS, macie tam swoją ulubioną członkinię? Jak podoba Wam się "Whisper"? Jeśli ktoś naprawdę jest zainteresowany dziewczynami to polecam również ich nowy program "The TaeTiSeo" pokazujący przygotowania do comebacku. 

10 komentarzy:

  1. Co do mnie, najbardziej cieszy mnie to że Tiffany nie ma już czerwonych włosów, tak wygląda duuużo lepiej => Szczerze mówiąc, samo TaeTiSeo Niespecjalnie przypadło mi do gustu w ,,Twinkle", cała ta piosenka była jakaś taka... przepchana przepychem, jeżeli wiecie co mam na myśli, i mam nadzieję ze powrócą z troche bardziej naturalnym konceptem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na comeback TTS i czekałam, a tu proszę, wracają! Nie mogę się doczekać. To zdecydowanie jeden z moich ulubionych sub-unitów.
    Dziewczyny wyglądają na tych zdjęciach przepięknie, w szczególności Taeyeon (jest naprawdę prześliczna, a mówi to osoba, która przez pewien czas (jakiś rok) w ogóle jej nie lubiła i uważała, że nie jest wcale taka ładna... uh). Są takie, takie, nie potrafię znaleźć słowa by to opisać. Nie mogę przestać się zachwycać! Czekałam na taki bardziej "natural concept" i myślę, że ten właśnie taki będzie. Jednak te soczewki... Psują cały efekt zdjęć (już nie mówiąc o złym świetle... Kto robił te zdjęcia? Osoba mająca kontakt z aparatem po raz pierwszy? Jak tak w ogóle można?! (przepraszam za mój wybuch, ale mam ze zdjęciami już trochę do czynienia i jak widzę coś takiego to strasznie mnie to denerwuje)) i dziewczyny wyglądają nienaturalnie. Jednak cieszę się, że koncept z "Twinkle" znika, bo choć uwielbiam samą piosenkę ten cały przepych to dla mnie za dużo.
    Co do pre-relase, nie słuchałam go. Nie lubię mieć czegoś w kawałkach, wolę dostać od razu całe, więc nie tylko Ty tak masz. Mam nadzieję, że głosy dziewczyn będą ukazane jak najlepiej i muzyka też będzie dopasowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie czekam na nie, szczerze to mało mnie obchodzą. Wolałabym, żeby SM skupiło się na swoich rookie zespołach, np. Red Velvet. Jedyną osobą, którą lubię w TTS to Seohyun, ale powoli tracę do nich wszelką sympatię, nie podoba mi się, że wytwórnia za bardzo skupia się na starszych grupach zamiast dać f(x) nazwę fandomu i oficjalny kolor (EXO-L.... śmiech na sali, durniejszej nazwy nie mogli wymyśleć?). Jeśli mam być szczera to coraz bardziej mam dość SM, lubię jedynie f(x), SHINee i TVXQ, reszta jest mi obojętna.

    OdpowiedzUsuń
  4. ''Twinkle'' mi się podobało, więc byłam pozytywnie zaskoczona ich powrotem ^^
    Co do zdjęć, to ja tam się nie mogę przyczepić, choć naprawdę drażni mnie outfit Tiffany z ostatniej fotografii...

    OdpowiedzUsuń
  5. O ile uwielbiam SNSD, o tyle nie mogę znieść TTS. Dla mnie w ogóle tworzenie jakichś dziwnych sub-unit'ów jest bezsensowne, bo przez to inni członkowie zespołu są spychani na dalszy plan. I to się tyczy absolutnie wszystkich zespołów, nie tylko SNSD. Skoro jednak SM musiało zrobić podgrupę w GG, to nie podoba mi się dobór członków. Jeśli podzespół miał się składać z najlepszych głosów Soshi, to powinny tam się znaleźć jeszcze Jessica i Sunny. Tyle w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja myślę, że tamte dziewczyny dziękują za to, że SM ich tak potraktowało. Dla TTS to dodatkowa praca, dla pozostałych dziewczyn z SNSD to jest wolne, więc sądzę, że dziewczyny bardziej się cieszą z tego, że zostały zepchnięte na dalszy plan :)

      Usuń
  6. nie moge sie doczekac bo to oznacza wiecej mojej Taeyeon, wiecej TaeNy ♥♥♥♥♥, wiecej TaeTiSeo moje 3 ulubienice ♥ Whisper jest naprawde swietne, nie moge sie doczekaaaac ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać tego comebacku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak<3 TTS!!! Twinkle było świetne, dlatego tez bardzo sie cieszę, że powracają:-) Skład TTS tez moim zdaniem jest geeeeeeeeeenialny, trzy, mocne i oryginalne głosy:-) Whisper bardzo mi się podoba...zdjecia są cudowne^^ Chociaż rzeczywiście na ostatnim zdjeciu Tiffany mozna by nieco zmienic strój(mowie o spodnicy, bo do bluzki nic nie mam;-D) Nie moge się doczekać:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia Taeyeon i Seohyun są cudne, Tiffany podobają mi się już mniej. Koncept wydaje się być w porządku i nie mogę doczekać się teledysku do ,,Holler" (jest już teaser i jak na razie - jestem zachwycona). ,,Whisper" nie podoba mi się. Ot taka zwyczajna piosenka, która wybronić się może tylko pięknymi głosami. Tylko i aż, jednakże to nie wystarczy. Dla mnie najważniejsze jest, aby utwór się jakoś wyróżniał, czy to refrenem, bitem, czy zwrotkami. Oczywiście, talent też jest ważny i dziewczynom jego braku zarzucić nie mogę, ale nie przemówiła do mnie ta piosenka.
    Nie mam biasa w TTS, ponieważ tutaj wszystkie dziewczyny potrafią fantastycznie śpiewać, nie to co w Girls' Generation. Mam nadzieję, że ten comeback będzie udany i podbije moje serce ^^

    OdpowiedzUsuń