Jesienna videolista


Na moim blogu swego czasu pojawiło się już wiosenne i letnie zestawienie, więc najwyższy czas na listę teledysków i piosenek nawiązujących klimatem do jesieni. Jako, że jest to dość przygnębiający i z zasady melancholijny okres, równie dobrze mogłabym po prostu stworzyć niekończący się ciąg smutnych piosenek. Dlatego oprócz nich kluczem są tutaj teledyski, które scenografią i kolorystyką mogą kojarzyć się nam właśnie z tą porą roku. Znajdą się tutaj utwory idealne na jesienną chandrę, ale również trochę pościelowego r&b, emocjonalnej muzyki i bardziej przyjemnego, melodyjnego brzmienia, dzięki któremu zrobi nam się ciepło na sercu, gdy za oknem deszcz leje się strumieniami.




WINNER - Empty 
IU - My Old Story
VIXX - Only U
Big Bang - Blue
Hyorin - Lonely 
Infinite - Paradise
Gain - For You Not To Know
MBLAQ - Be A Man
SM The Ballad - Hot Times
Rain - Love Song
Jay Park - Welcome
J.Y. Park ft. Gain - Someone Else
SE7EN - When I Can't Sing 
AkMu - Melted
Beast - Fiction
Brown Eyed Girls - Cleansing Cream
G Dragon - That XX
Secret - Talk That
T-ara, The SeeYa, SPEED, 5DOLLS - Painkiller
Song Jieun - False Hope
2NE1 - It Hurts
EXO-K - What Is Love
U-Kiss - 0330
Donghae&Eunhyuk - Still You
B.A.P - Coffee Shop
Block B - Be The Light
Yoseob - Caffeine
Roy Kim - When Autumn Comes
Sungkyu - I Need You
CN Blue - I'm Sorry 


Oczywiście takich utworów jest na pewno jeszcze więcej, ja ograniczyłam się tylko (albo i aż) do 30. W komentarzach podajcie czego słuchacie jesienią, może któraś z wyżej wymienionych piosenek jest jedną z tych, do której wracacie co roku podczas tych chłodniejszych miesięcy? Albo dzięki mnie poznaliście coś, co będzie dla Was hitem tegorocznej jesieni? 

9 komentarzy:

  1. Ja lubię słuchać jesienią piosenki Kim Sunggyu- 60 Sec. Jakoś mi tak kojarzy się z jesienią i każdego jesiennego dnia mogę jej słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślałam że znajdzie się tam jeszcze chociaż 2NE1 missing you bo to też taka piosenka na jesień, ale jest VIXX only u więc wybaczone XD

    OdpowiedzUsuń
  3. To postaram się bez tych,których nie ma na liście,dodając też co nieco z poza k-popu ^^

    Na jesień najlepsza jest IU i jej Glommy Clock (rozbrzmiewające właśnie w moich słuchawkach) albo Friday. Chociaż jakby chwilę się zastanowić to znajdzie się jeszcze wiele innych jesiennych piosenek od niej.
    W tym roku Verbal Jint wydał bardzo jesienne I Smell Autumn,gdzie gościem jest Eddy Kim,którego płyta "The Manual" też brzmi dla mnie dość jesiennie (nie licząc może bardziej letniego Darling).
    Hmm...Dali,Van,Picasso od Beenzino też brzmi dla mnie trochę jesiennie.
    SHINee - Symptoms też można podciągnąć,bo może nie jest bardzo jesiennie,ale to świetna ballada i każdy powód by jej posłuchać jest dobry :) Ale będąc przy tej grupie to do jesiennych utworów zaliczyłabym Orgel (jedna z moich absolutnie ulubionych piosenek od nich) i Sleepless Night.
    Jeszcze K.Will - You don't know love przychodzi mi na myśl.


    Tak to chyba na tyle ode mnie ^^ Dodam tylko,że oprócz ballad,jesiennie brzmi też dużo akustycznych piosenek,albo takich,które idą bardziej w jazz. No i skupiłam się raczej na muzyce niż teledyskach.

    P.S.
    Przepraszam za tak dużą częstotliwość występowania słowa "jesień/jesiennie".Pisząc komentarz nie zwracał na to uwagi,a po przesłuchaniu tych wszystkich utworów za bardzo się rozleniwiłam,by to zmienić ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *To postaram się bez tych,które są na liście. (takie głupie błędy bolą najbardziej ;;)

      Usuń
  4. Dla mnie numerem jeden od dłuższego czasu jest Akdong Musician i nie zapowiada się na zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako, że bardzo lubię D&E to stanowczo wygrywa u mnie Still You <3
    Tylko musisz poprawić błąd. Powinno być DongHae*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Songhae" XD ah, te literówki, już idę poprawić

      Usuń
  6. Ja uwielbiam całą płytę HA: TFELT ( Yenny z WG). Dodałabym też piosenkę Lim Kim "Rain". Idealna na deszczową pogodę ;) No i Akdong Musician jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że Blue od Bangów tutaj być nie powinno. Piosenka powstała na wiosnę, a jej pierwsze słowa to o ile pamiętam to 'zima odchodzi wiosna przychodzi...'. Jesienna piosenka powinna być ciepła wizualnie (przewaga ciepłych barw w teledysku), Blue jak dla mnie kompletnie tutaj nie pasuje.
    EXO-K - What Is Love jest bardziej zimowe niż jesienne.

    OdpowiedzUsuń