Fotolista - Idole z tatuażami #3


To już 3 (1, 2) post z tatuażami koreańskich gwiazd, bo naturalnie z czasem przybywa ich coraz więcej.

Yongguk (B.A.P)
O nim i jego tatuażach miałam już okazję pisać w obydwu postach na ten temat, jednak lider B.A.P w imię zasady "tatuaże uzależniają" zafundował sobie kolejną dziarę, w dodatku zdecydowanie bardziej imponującą (mimo iż opinie na jej temat są mieszane) od poprzednich. 


Tatuaż przedstawia napis "Viva la Revolution". 


Jiyeon (T-ara) 
Przy okazji solowego debiutu, Jiyeon mogła się nam pochwalić swoim pierwszym tatuażem. Jest to napis na łopatce głoszący "My parents are the heart that keeps me alive". W formie jest on bardzo podobny do tatuażu, który ma Hyuna



Ilhoon (BTOB)

Koreański national cutie już wcale nie jest taki niewinny, bo od jakiegoś czasu na jego klatce piersiowej widnieje sporych rozmiarów tatuaż, a dokładnie dwa kwiaty z napisem po hiszpańsku "Nadie puede ser como dios", czyli "Nikt nie może być jak Bóg". 


Ale to nie wszystko! Ostatnio okazało się, że to nie jedyny tatuaż Ilhoona, ponieważ on oraz Rey, Kangjun (C-Clown) i Park Jungsuk zrobili sobie całkiem niedawno pasujące do siebie tatuaże na znak swojej przyjaźni. Co prawda nie jestem w 100% pewna czy to prawdziwe tatuaże (bo nie widziałam ich "na żywo", czyli na nich samych), jednak kilka stron fanowskich podawało tę informację jako sprawdzoną. 


Urocze, prawda? 


Hyungsik (BTOB) 

Do klubu wytatuowanych członków BTOB dołączył również Hyungsik. On w porównaniu do swoich kolegów zrobił to w trochę mniej spektakularnym stylu, bo wydziarał sobie tylko średniej wielkości symbol na ręce i coś na karku, co (chyba) jest kompasem. 




Rome (C-Clown)
Jak już przy Ilhoonie wspomniałam o C-Clown, to muszę koniecznie napisać o dość sporym tatuażu lidera tegoż zespołu. Niestety ciężko mi stwierdzić co dokładnie przedstawia, bo nie było mi dane widzieć go w całości. Wygląda jak zbiór zawijasków, może pośród nich znajduje się jakiś napis. Ale tak czy siak, robi wrażenie!




Jenissi (Topp Dogg)
Jenissi niedawno sprawił sobie dwa tatuaże na przedramionach. Jeden z nich to napis "LET ME HIT THAT", a drugi"STOP&PLAY" (tytuł jego pierwszego mixtape). 




Jaejoong (JYJ)
Wytatuowane ciało Jaejoonga nie jest chyba dla wielu osób obcym widokiem, ale śpieszę poinformować, że jego kolekcja ostatnio powiększyła się o napis na podbrzuszu.


Jest to cytat ze św. Augustyna, "Ama et fac quod vis", czyli "Kochaj i czyń co chcesz".




Zhoumi (Super Junior-M)

U świeżo upieczonego solisty z SM Ent. można było latem dostrzec słodki wzór błyskawicy przy lewej łopatce. Na początku myślałam, że to sztuczny tatuaż, bo jest mały i wygląda tak... niezobowiązująco. Jednak pojawia się on na zdjęciach z dwóch różnych dni, więc wnioskuję, że jest prawdziwy. 




Taehyun (WINNER)
O tych tatuażach pisałam już przy okazji posta na temat debiutu WINNER, ale przypomnę jeszcze, że naczelna diva tego zespołu posiada łącznie 3 tatuaże. Dwa na nadgarstku (skórkę od banana i napis STAY GOLD) oraz jeden na wewnętrznej stronie ramienia ("JEAN MICHEL BASQUIAT", imię i nazwisko współczesnego artysty ekspresjonistycznego).




Hongki, Jaejin (FT Island)
Hongki ma już aż 4 tatuaże. Dwa na obydwu przedramionach (rysunki szkieletów) i dwa razy słowo "FREEDOM" w dolnej części ramion. I takie same napisy zafundował sobie jego kolega z zespołu, Jaejin.




Jiwon (Topp Dogg, a właściwie to Under Dogg?)
Zastanawiałam się czy w ogóle o nim wspominać, bo przecież wiele osób może go nie kojarzyć. Jiwon to były członek zespołu MR.MR., a obecnie tak jakby część Topp Dogg, ale podaje się go jako członka undergroundowego unitu zespołu. Ale mniejsza o to skąd chłopak pochodzi, bo ilość jego tatuaży na pewno czyni go jednym z najbardziej wydziaranych idoli. I wiem, że wielu paniom na pewno się spodoba.
Chłopak na pewno ma dwa kolorowe rękawy, ale nie wiadomo co tam jeszcze chowa pod ubraniem...



I standardowe pytanie: który tatuaż (tatuaże) podoba Wam się najbardziej? A może jest taki, który wychodzi już poza wasze poczucie estetyki? Jeśli znacie znaczenie niektórych tatuaży (którego ja nie mogłam znaleźć), to oczywiście byłabym wdzięczna o komentarze. Szczególnie jestem ciekawa co kierowało Hongkim (chodzi dokładnie o te dwa szkielety). 

14 komentarzy:

  1. Ja lubię Honki'ego. :P Taki zabawny. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeden zarzut co do tatuażu Jiyeon. Ten napis jest bardzo podobny do tego, który ma Hyuna. To samo miejsce, podobna czcionka, trochę zmieniona składnia i "parents" zamiast "mother". Strasznie mocna ta inspiracja. Jestem bardzo przeciwna kopiowaniu czyichś tatuaży (wybacz Jaejin -.-). A już za kompletną głupotę uważam robienie przez fanów takich samych tatuaży jak mają idole. Zrobienie sobie tatuażu to bardzo ważna decyzja, więc skoro już coś takiego robisz, to niech to będzie coś, co będzie twoje i w jakiś sposób cię wyraża, a nie coś, co ma unnie albo oppa i jest ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę tak samo jak osoba wyzej, kiedy pierwszy raz to zobaczyłam bardzo się zdenerwowałam na Jiyeon, poniewaz ona zawsze była moją bias w t-ara a teraz coś takiego baaardzo podobnego do kochanej Hyuny i to nie byle co, ale tatuaz śmiało mogę napisać zerzniety od niej... trochę oryginalności by się baby dino przydało... wiele moich znajomych twierdzi, ze Ji kopiuje Hyunę i to nie tylko jej tatuaz XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką tatuaży więc oczywiście podobają mi się wszystkie . Szczególnie Jiwona i Yongguka , tatuaż Ilhoona , Ray'a , Kangjuna i pana którego nie znam są bardzo urocze(o ile są prawdziwe) . A jeśli chodzi o tatuaż Jiyeon to mi jakoś czególnie nie przeszkadza , to już jej sprawa czy kopjuje Hyune czy nie .

    OdpowiedzUsuń
  5. podobno jeongmin z boyfriend też ma tatuaż

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa seria. Ja osobiście wielbię Jaejonnga i jego tatuaże, ahh <3 Jestem ciekawa też czy członkowie Boyfriend posiadają jakieś ^^ czekam na kolejny post ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jiwon tak bardzo *.* nie rozdrabniałam się na Under Gogg bo jeszcze Topp Dogg nie ogarniam, ale coś czuję że go bardzo polubię bo rękawy to zdecydowanie coś co tygryski lubią najbardziej. A poza tym świetny post (jak każde inne) i oby tak dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się motyw kompasu. Nie jestem natomiast przekonana co do tej błyskawicy haha, no ale może dla Zhoumiego (??) znaczy ona coś szczególnego. Według mnie tatuaże to coś, co ma nas odzwierciedlać, a nie "wytatuuję sobie gwiazdki, bo są ładne". Natomiat dziary Jiwona są świetneeeee

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście Jaejoong! On jest moim biasem, inspiracją i wogóle... XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodałabym tutaj Eli z U-Kiss :) Oto i tatuaż : http://instagram.com/p/q0avYhNCWd/?modal=true

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, ma jeszcze jeden tatuaż : http://instagram.com/p/qpbSgDtCZ1/?modal=true Oto i on ^^

      Usuń
  11. Jeśli się nie mylę napis Jiyeon oznacza: " Moi rodzice są moim sercem i umysłem/mądrością"

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń