Jeszcze więcej ulubionych piosenek z 2014 roku




Tak jak wspominałam w poprzednim poście, w tym roku po raz pierwszy pojawi się zestawienie muzyczne uwzględniające piosenki znajdujące się na albumach, a nie tylko te do których zostały wydane teledyski. Czasami są tam poukrywane prawdziwe perełki, więc jak najbardziej zachęcam do przesłuchania jeśli ktoś akurat cierpi na brak nowej muzyki na swoim odtwarzaczu. Dodatkowo pod tytułami są podane albumy z których pochodzą (te zaznaczone na czerwono mogę z czystym sumieniem polecić w całości, w przypadku innych podałam poszczególne piosenki, które bardzo mi się podobały). Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie (chociaż mój gust jest dość... różnorodny). Wydaje mi się, że coś tak mało mi tego wyszło, więc bardzo prawdopodobne, że o jakiejś piosence zapomniałam (tak jak o kilku piosenkach w poprzedniej liście...). Dajcie znać w komentarzach czy podzielacie moje uwielbienie do poniższych utworów i oczywiście podawajcie swoje ulubione typy z tego roku. 





Akdong Musician - Don't Hate Me
Studio Album PLAY



Henry ft. Seulgi - Butterfly
(Bad Girl ft. Chanyeol, Need You Now ft. Hoya)
EP Fantastic



VIXX - Love LaLaLa
Single Album Eternity



Taeyang - Love You to Death (live)
Studio Album Rise


TVXQ - Beside
Studio Album Tense



KARA - Story
EP Day&Night



SM The Ballad (Chen, Jonghyun) - A Day Without You (live)
(When I Was... When U Were...)
EP SM The Ballad vol.2 - Breath



WINNER - Different (live)
Studio Album 2014 S/S



BTS - Let Me Know (live)
Studio Album Dark&Wild


Epik High ft. Kim Jong Wan - AMOR FATI
Studio Album Shoebox



MBLAQ - You Ain't Know
EP Winter



Sistar - But I Love U
EP Touch&Move



2NE1 - Baby I Miss You
Studio Album Crush



BTS - Tommorow
EP Skool Luv Affair



MBLAQ - Because There are Two
EP Broken



Ha:tfelt ft. Beenzino - Bond
EP Me? 



Rain ft. Hyuna - Where Are You Going Oppa
Studio Album Rain Effect



Hyuna - French Kiss
EP A Talk



EXO-K - Thunder (live)
EP Overdose



f(x) - Dracula
Studio Album Red Light



ToppDogg - Amadeus
EP AmadeuS


Orange Caramel - So Sorry (live)
Single Album Catallena



GOT7 - Gimme (live)
Studio Album Identify



Beast - Stay
Special Album Time



Infinite - Rosinante
Studio Album Season 2



IU - Pierrot Smiles At Us
Special Album A Flower Bookmark



TaeTiSeo - Adrenaline (live)
(Only U, Whisper)
EP Holler



Girl's Generation - Wait a Minute (live)
EP Mr.Mr



Taemin - Experience (live)
EP Ace


GOT7 - Good Tonight (live)
EP GOT♡


GOT7 - Like Oh 
EP Got It?


Kidoh - Still Alive
EP Small Album



Jay Park - GGG
Studio Album Evolution



Gaeko - East
Studio Album Redingray


ToppDogg - Eschatologist
EP Arario


 
Sistar - Loving U (House Rulez Remix)
Special Album Sweet&Sour



19 komentarzy:

  1. dzięki temu zestawieniu znów znalazłam parę piosenek dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnaś zrobić posta z listą wszystkich piosenek jakie masz na telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Love You To Death" Tae jest przecudowne, w ogóle na jego płycie znalazłam dużo świetnych kawałków *.* Do moich ulubionych należą jeszcze "Stay With Me", "This Ain't It" i "Throw Away". Cieszę się, że w Twoim zestawieniu znaleźli się Topp Dogg :) I "Good Tonight" od GOT7, kurczę, to moja pierwsza piosenka od nich, która naprawdę mi się spodobała. A już miałam spisać zespół na straty :P Od siebie chciałam dorzucić jeszcze dwa kawałki, które intensywnie męczyłam już od pierwszego przesłuchania - "What U Waiting For" i "After Dark", oba od VIXX. Jak mi się jeszcze jakieś przypomną, to tutaj wrócę. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałam już komentarz pod postem "Tak zaczynali", przepraszam, ale to nie daje mi spokoju, czy ktoś jest w stanie wymienić imiona członków U-Kiss, poczynając od lewej, na tym zdjęciu : http://4.bp.blogspot.com/-d8wCqoybBWs/VAWsIC4gRDI/AAAAAAAAQyo/AalEyMbKl_0/s1600/2.jpg
    Bardzo mi zależy ;/ Rozpoznaję mojego biasa - Kevina, Eli'ego, Soohyuna, co do Dongha mam wątpliwości..
    Proszę bardzo o szybką odpowiedź !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od lewej: Dongho, Alexander, Kibum, Kevin, Eli, Soohyun

      Usuń
  5. Czy ktoś wymieni mi obecnie należących do U-Kiss członków ?
    P.S.Dongho odszedł z zespołu to wiem na 100%, Alexander i Kibum też.. Dlaczego więc w jednym z nowszych albumów są ich zdjęcia.. ? Przecież oni chyba już nie należą do zespołu ?.. *what*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co oznacza napis na chyba drugim albumie U-Kiss: "SOHYUNH+DONGHO+KISEOP+ELI+AJ+HOON+HEUIN" Czemu nie ma Kevina .. ? ;/ No i ten Heuin.. coooo ? ;/ xd *whaaaatxd*

      Usuń
    2. http://www.generasia.com/w/images/thumb/c/c1/U-Kiss-Neverland.jpg/498px-U-Kiss-Neverland.jpg
      Jeżeli mowa o tym, to tam nie jest napisane "Heuin" a Kevin.

      Usuń
    3. Za Kevina przepraszam, (mam dość słaby wzrok litery mi się przed oczami rozmazują, widzę jedną zamiast drugiej), przy okazji za dobrze się temu nie przyjrzałam, mój błąd, przepraszam.

      Usuń
  6. Aktualnymi członkami są Soohyun, Eli, Hoon, Kevin, AJ (nie brał udziału w ostatnim comebacku, bo był w szpitalu, czy coś, nie wiem) i Jun- w tym roku został dołączony do zespołu. A starszych albumach (kiedy jeszcze byli w zespole) są pewnie ich zdjęcia, w następnych się chyba nie pojawiają.

    OdpowiedzUsuń
  7. I oczywiście Kiseop c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) O Junie nie wiedziałam. Od niedawna ( bardzo niedawna xd) jestem Kiss me i pojęcia o tym nie miałam ;o Powiem tak, na razie zajmuję się nieco starszymi piosenkami zespołu. Aczkolwiek w kilku filmach juna widziałam, na paru zdjęciach i myślałam, że to AJ. Wydawało mi się dziwne, że aż tak się zmienił xd Dziękuję ^^ I czy wiesz dzięki jakiej najlepiej polskojęzycznej strony internetowej, czy aplikacji będę, że tak powiem z chłopakami na bieżąco? No wiesz, dowiadywać się o comebackach..

      Usuń
    2. Przepraszam, że znowu zawracam głowę, ale czy wiesz może kim jest osoba przebywająca z Hoon'em podczas gdy on wykonywał ALS Ice Bucket Challenge ?

      Usuń
    3. Jeżeli chodzi o stronę internetową to mogę polecić: http://ukisspolska.wordpress.com/ i jeszcze ewentualnie grupa na fb, ale o comebacku możesz przeczytać też na ich oficjalnym profilu na fb. A jeżeli chodzi o ten film, to wydaje mi się, że Hoon jest tam z Junem, bo bardzo podobny i wydaje mi się, że Hoon mówił "U-KISS maknae, Jun" c:
      Możesz też dołączyć do grupy na fb- KPOP Poland, jeżeli jeszcze w niej nie jesteś. Nie jest tam tylko mowa o U-KISS, ale możesz dowiedzieć się o comebacku.

      Usuń
    4. Przepraszam, to już naprawdę ostatnie pytanie.. xd Czy jesteś w stanie od lewej strony poczynając wymienić imiona członków zespołu ? Oto zdjęcie, zacznij od Soohyuna, z góry dziękuję : http://ukisspolska.files.wordpress.com/2014/06/cropped-nagc582c3b3wek.png

      Usuń
    5. No więc: Soohyun, Jun, Kiseop, Hoon, Kevin, Eli, AJ, Dongho, Xander i Kibum c:

      Usuń
  8. Dzięki tej notce znalazłam kilka fajnych utworów :) Najbardziej spodobały mi się: ,,Love You to Death" Taeyang'a, ,,Don't Hate Me" AkMu i ,,Tommorrow" BTS. Z płyty Tae bardzo podoba mi się jeszcze ,,Stay with Me", a albumy f(x), 2NE1 i Ha:tfelt to prawdziwe cudeńka. Z Red Light szczególnie uwielbiam ,,Draculę", ,,Milk", ,,Butterfly" i ,,Paper Heart", u 2NE1, jak i Yenny kocham cały krążek. Poza tym epka TTS jest w porządku, wolę ,,Adrenaline" od ,,Holler" i wolałabym, aby to była piosenka promocyjna. No i z dobrych piosenek to lubię jeszcze ,,But I Love You" od Sistar.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałeś się kiedykolwiek jak to jest być własnym idolem? A na dodatek takim uczącym się w Hogwarcie? Nie? A może tak? Odpowiedź nie ma znaczenia! Serdecznie zapraszam na przygodę z magią! Wciel się w swojego idole i zacznij machać swoją różdżką~ http://asian-hogwart.tumblr.com
    Szczęśliwego Nowego Roku i zapraszamy serdecznie do nas!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawienie. :) Znalazłam kilka piosenek dla siebie

    OdpowiedzUsuń