Oleander poleca #1


Nadal staram się wymyślać jakieś nowe tematy na posty i dzisiaj wpadł mi do głowy pomysł na krótkie notki ze zbiorem rzeczy, którymi obecnie intensywnie się interesuję (żeby nie powiedzieć, że jaram) a są związane z kpopem. To może być wszystko - sesje zdjęciowe, programy, piosenki, albumy, całe zespoły. Starsze czy najnowsze. Po prostu chcę Wam pokazać to, co w danym momencie uważam za ciekawe, fajne czy zwyczajnie ładne. Mam nadzieję, że podzielicie moje zdanie po zapoznaniu się z tym, co przygotowałam. A jeśli tego typu posty się spodobają, to będą bardzo często gościć na blogu. Dzisiaj skupię się na nowym duecie od Starship Entertainent i piosence z najnowszego albumu GOT7, na punkcie której mam lekką obsesję. 

#Hyorin dla BNT International
(otwórz w nowej karcie, żeby powiększyć)

 












#Hyorin&Joo Young ft. Iron - Erase
(i wszystko co z tym związane)









#Joo Young






#GOT7 - Gimme





7 komentarzy:

  1. Hyolyn królowa <3 no i got7 <3 moje chłopaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty też?! ja zmarnowałam praktycznie całą niedziele przez słuchanie erase zamiast się uczyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fajne oko co do wyboru zdjęć, gust muzyczny też masz fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie posty są fajne, więc rób je częściej ^^
    Piosenka Gimme dzięki Tobie spodobała mi się i teraz często jej słucham :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to samo z piosenką GOT7, ciągle jej słucham. Fajny post,czekam na więcej ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś współodpowiedzialna za moje nowe uzależnienie od Joo Younga... :///

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten blog ^^.
    Sama próbuje też coś zacząć :D
    Jak na razie przetłumaczyłam na polski i dodałam ciekawostki o GOT7 :D
    Pomysł na własnego bloga przyszedł mi do głowy po regularnym odwiedzaniu K-Pop Paradise i kilku innych ;d

    OdpowiedzUsuń