Świąteczna Playlista



Na blogu jest już Świąteczna Videolista, ale w tym roku pora skupić się na piosenkach, które mają świąteczny klimat, ale nie ma do nich równie świątecznego teledysku. Wkleiłam tutaj totalny misz-masz (na końcu znajduje się playlista w całości), od radośnie brzmiących piosenek przez wydane studyjnie covery, po bardziej bajkowe i melancholijne utwory. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie i będziecie mieli czego słuchać przy robieniu świątecznych porządków, a później podczas objadania się i leniuchowania. Oczywiście zachęcam również do zgłaszania własnych propozycji w komentarzach.  




IU ft, Thunder (MBLAQ) - Merry Christmas in Advance

SHINee - Haru (X-Mas Version) 

Urban Zakapa - Snowing 

EXO-K - Christmas Day 




SNSD - Snowy Wish 

T-ara - O My God

Gain  ft. Young Jun - Must Have Love

TVXQ! - Sleight Ride




Wonder Girls - Best Christmas Ever

SNSD - My J

Geeks ft. Esna, Phantom - Mistletoe

EXO-K - The First Snow




Sweet Sorrow - The Story of December

Son Dambi, Kahi, Jungah - Winter Story


IU - Uncle

SHINee - Last Christmas 




Gain ft. Jo-Kwon - We Fell In Love

TTS - Hello, Goodbye

f(x) - 1,2,3

SNSD - Diamond




IU - Last Fantasy 

EXO-K - Miracles in December

BoA - Distance

Zhang Liyin - The First Noel


playlista w całości


16 komentarzy:

  1. Właśnie tego potrzebowałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bom i Lee Hi-All I Want For Christmas Is You. Moze to i cover dziewczyn ale ma swiateczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie jest "Geeks ft. Esna, Phantom - Mistletoe" tylko "eSNa & Hanhae (Phantom) & Louie (Geeks) - Mistletoe" ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Oleander, mam problem i mam nadzieję, że mi pomożesz... :/ Od niedawna interesuję się KPOP-em i pojęcia nie mam gdzie mogę kupić TO: https://www.youtube.com/watch?v=KY384Cod_f4&list=UUMHB9-gIitvfhojHpM1dn-Q Oczywiście nie chodzi o dziewczynę, tylko o TO co odpakowuje XD Bardzo by mi zależało. Mi i mojej siostrze, która także jest B2uty :) Jakbyś mogła to proszę podaj link do sklepu, w którym to kupię. I może pełną nazwę tego czegoś.. Taa.. ale ze mnie geniusz.. no ale B2ST słucham nawet nie od miesiąca, więc... Czy to jest album.. czy co.. ? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako, że jest to ostatni album Beast, to nie będzie większych problemów z tym, żeby znaleźć go na którejkolwiek stronie sprzedającej kpopowe albumy. Ja nie mam doświadczenia jeśli chodzi o zamawianie płyt, więc nic konkretnego nie polecę, ale "Time" możesz kupić m.in na kpoptown.com, yesasia.com, kpopmart.com. Poszukaj też na polskim allegro, może będzie możliwość zamówienia tej konkretnej płyty. :)

      Usuń
    2. O Boże, nwm jak Ci dziękować ! ^^ Dziękuję Ci i zawczasu Wesołych Świąt :>

      Usuń
    3. Ile może kosztować przesyłka ? ;/

      Usuń
    4. I czy to jest to, jak myślisz : http://www.yesasia.com/us/beast-mini-album-vol-7-time-poster-in-tube/1037019443-0-0-0-en/info.html ? Dziękuję Ci za Twoją pomoc ^^

      Usuń
    5. yesasia.com pokazuje mi, że nie ma takiej strony ^^"

      Usuń
    6. Ojejj.. nwm dlaczego ;/ Mi wychodzi.. I to chyba to :) To będzie mój pierwszy zakupiony album ^^ JEEEEEEJ OMG OMG OMG XD Przepraszam :> Jak myślisz, ile może mnie kosztować przesyłka ? ;o

      Usuń
  5. Mam jeszcze jedno pytanie... Czy nie orientujesz się przypadkiem w granicach ilu euro będzie mnie kosztowała sama przesyłka ? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest możliwość (lub dopiero będzie) kupienia jej na stronie Azjatycki Zakątek. Aktualnie jest oczekiwanie na dostawę, ale można wysłać maila z pytaniem, kiedy będzie dostępna c:
      http://azjatyckizakatek.pl/168-b2st

      Usuń
    2. Dziękuję Ci ^^

      Usuń
  6. Oleander, mam zamiar zakupić ten album i nie wiem co to jest, te złote.. coś ;/ Co to jest, to mi nie daje spokoju... Wiem, to prawdopodobnie jest tak oczywiste, że osoba z IQ na poziomie -124 by wiedziała. A ja mam -125 i nie wiem. W tym filmiku to jest, chodzi o tą złotą kartkę : https://www.youtube.com/watch?v=uO-XostWtsk

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam, czy ktoś wie jak wymawiać imiona chłopaków z B2ST ? Bardzo proszę o szybką i zgodną z prawdą odpowiedź ;/ I mam jeszcze jedno pytanie.. Pod ciekawostkami BEAST był komentarz, coś w stylu : "Nie lubię Doojoona.. " O co chodzi z tą Jego jakąś słynną miną do jakiejś dziewczyny? Podobno było o tym głośno, ale ja nic nie wiem ;/ ;o Ktoś wie o co chodzi ? :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ktoś wie, gdzie kupię album B2ST GOOD LUCK White Version? Zależy mi na tym, aby to była biała wersja ^^ Najlepiej jakbym mogła kupić go w polskojęzycznym, że tak powiem, sklepie, lub od razu za polskie złote.

    OdpowiedzUsuń