Kolejna porcja motywacji + 2 playlisty do ćwiczeń


I znów przychodzi ten czas w roku, kiedy nadchodząca (jeszcze bardzo powoli) wiosna i coraz więcej słonecznych dni przypomina nam o tym, że wypadałoby ruszyć się sprzed komputera i książek i choć trochę o siebie zadbać. I znów pojawiam się tutaj ja, osoba podzielająca losy każdego lenia, któremu brak motywacji i chęci do czegokolwiek. Podobny post, dodany tutaj rok temu, bardzo Wam się spodobał, a nie ukrywam, że dla mnie również stanowi pewną siłę napędową do działania. Temat bycia fit, chodzenia na siłownię i zdrowego odżywiania się ciągle jest w modzie, a co za tym idzie, idole nadal z dumą pokazują swoje wyćwiczone sylwetki, przy odpowiedniej okazji opowiadają o zdrowym trybie życia i dosłownie zapraszają do swoich siłowni. 
Jednak dobrze zdaję sobie sprawę, że czasami można się trochę zagubić dążąc do wymarzonych efektów. Dlatego jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji przeczytać ostatniego motywującego posta, bardzo chciałabym, żeby zrobił to teraz. Wspomniałam tam o tym, jak chciałabym, żeby poniższe zdjęcia i filmy zostały przez was odebrane, znajdzie się tam również kilka komentarzy, które warto przeczytać. Inspirowanie się innymi jest świetną sprawą, ale paradoksalnie nie można w tym wszystkim zapominać o sobie, swoich potrzebach i możliwościach.


Soyou (Sistar)
Hyomin (T-ara)
Krystal (f(x))
Bora (Sistar)
Uji (BESTie)
Victoria (f(x))
Yuri (SNSD)
CL (2NE1)
Hyorin (Sistar)
Hyuna (4Minute)
Nana (After School)
Soyou (Sistar)
Yura (Gir's Day)
Hyuna (4Minute)
Jessica
Dara (2NE1)
Krystal (f(x))
Hyosung (Secret)
CL (2NE1)
Hyumin (T-ara)
Jisook (Rainbow)
Fei (Miss A)
Jessica
Naeun (A Pink)
Sojin (Girl's Day)
Victoria (f(x))
Hyoyeon (SNSD)


Seohyun z SNSD opowiada o swoich treningach 

Soyou z Sistar, znana z dbania o swoją sylwetkę, pokazuje jak wygląda jej typowy trening na siłowni

Hara z zespołu KARA zdradza co obecnie robi, by utrzymać swoją figurę (od 15:40)

mimo iż nie przepadam za Clarą, to trzeba przyznać, że ciężko pracuje nad swoim wyglądem


pamiętacie jak w poprzednim poście wspominałam o tym czym trener Tiffany
 kieruje się układając jej ćwiczenia? tutaj powtórka z rozrywki (tylko w lepszej jakości)


żeby nie było tak monotematycznie... 2PM pakujący na siłowni



Postanowiłam wprowadzić pewne urozmaicenie, a mianowicie (aż) 2 playlisty z kpopowymi piosenkami, które moim zdaniem świetnie nadają się do ćwiczeń. Dwie, ponieważ nie mogłam się zdecydować na jakim rodzaju utworów mam się skupić. Ostatecznie w jednym zestawieniu znajdują się piosenki elektroniczne, bardzo szybkie i motywujące do działania, a w drugim te bardziej energiczne i wesołe, wprawiające w dobry nastrój. Mam nadzieję, że coś z tego Wam się przyda.



EXO — Let Out the Beast  |  G-Dragon — Shake the World  |  Sunmi — Burn
2NE1 — I'm Busy  |  After School — Love Beat  |  Miss A — Lips
Teen Top — Rocking  |  SM The Performance — Spectrum   |  Unique Unit — Maxstep
Jay Park — HOT  |  4Minute — Crazy  |  SNSD  — Animal (jap.)
After School — Ms. Independent (jap.)  |  Lee Hyori — Chitty Chitty Bang Bang
BoA — Hurricane Venus  |  Block B — Very Good  |  SHINee — Dynamite
B.A.P — Power  |  Ailee — Don't Touch Me  |  EXID — I Feel Good



KARA — Step  |  Sistar — OK GO!  |  SNSD — Blue Jeans (jap.)  | 
 Miss A — Breathe  |  Secret — Love Is Move  |  VIXX — Rock Your Body 
2NE1 — Gotta Be You  |  Xia Junsu — Incredible  |  Henry — 1-4-3 
  EXO-K — Run  |  Block B — Action  |  SHINee — Runaway 
G-Dragon — Crooked  |  ToppDogg — Annie  |  Super Junior — Mr. Simple 
  f(x) — STEP  |  T-ara — Lovey Dovey  |  Orange Caramel — Abing Abing   
 f(x) — Jet  |  JJ Project — Bounce 


Sama może nie jestem chodzącym wzorem do naśladowania, jeśli chodzi o zdrowe odżywianie i regularne ćwiczenia, ale myślę, że zawsze warto chociaż próbować zmienić niektóre swoje nawyki. A jeśli dokonujemy tych zmian zachowując zdrowy rozsądek, po pewnym czasie podziękuje nam nasze ciało, ale również umysł wspierany pewnością siebie. 
A co Wy myślicie? Kogo z koreańskich idoli uważacie za swój osobisty wzór do naśladowania? Które kpopowe piosenki dają Wam największego kopa? 

15 komentarzy:

  1. PIERWSZAAAAA XD Jestem z siebie dumna xd Moim ideałem jesli chodzi o figurę jest Soyou z SISTAR ^^ Sojin mnie dobiła >.< [*] Nie jestem teraz nawet w stanie patrzeć na jej zdjęcia :(((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież na tych zdjęciach jest Sojin z Girl's Day....

      Usuń
    2. No własnie O.o Chyba ktoś tu jest niedoinformowany ^^
      Nie zmarła Sojin z Girl's Day :)

      Usuń
    3. Tak, wiem, FAAAAIL xd Siostra jak na kpoplive czytała posta o Sojin powiedziała "Sojin z Girl's Day". Po prostu jej się pomyliło xd Być może wynikało to z tg, że ostatnio ma taką fazę na Girl's Day i non stop o nich nawala, no ale nic. Błąd mój i mojej siostry. Ona źle przeczytała (przejęzyczyła się, pomyliła, sama nwm), a ja tg nie sprawdziłam tylko jej uwierzyłm xd Jej nie można wierzyć xd

      Usuń
  2. Ja mam to do siebie, że jeśli zacznę trenować to poświęcam temu cały czas, ale muszę się naprawdę wkręcić, a to jest moim największym problemem :'D
    Jeśli chodzi o piosenki to zamiast "Crooked" G-Dragona dodałabym "Crayon" bo Crooked mimo przyjemnej melodii i wesołemu głosowi GD ma smutny tekst i osobiście nie jest dla mnie pozytywna :c
    Ja lubię ćwiczyć przy piosenkach:
    BTS (Boy in Luv, Satoori Rap, Danger, No more Dream, We are Bulletproof pt1 i 2)
    Big bang-Fantastic Baby,
    SuperJunior (M swing, Opera, Rockstar, Sexy free and single, Shirt)
    Donghae&Eunhyuk (I wanna dance, Oppa Oppa, Skeleton)
    ZICO (No limit, Tough Cookie, Still fly)
    G-Dragon- Michi Go
    To chyba moja cała playlista do ćwiczeń :'D
    Dodatkowo mam wiele innych pojedynczych piosenek wielu wykonawców, ale i tak najlepiej ćwiczy mi się przy mocnym rocku :D (tak dla odmiany XD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że Koreanki są z natury szczupłe, ale na moje możliwości niemożliwym byłoby mieć taką figurę wiec powiem, że dla mnie piękną figurę ma Hyosung, Yuri, Hyoeyeon, Luna i Lee Hyori :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o ideał figury wśród Koreanek, to dla mnie jest to Hyosung, Hyorin i CL *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie największą motywacją do ćwiczeń itp. jest przemiana T.O.P z BigBang (jeśli ktoś nie wie o co chodzi niech wpisze w google grafikę T.O.P predebut) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Soyou ma piękną figurę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie idealną figurę ma CL , Hyosung , Bora :D Jednak największą motywacją dla mnie są faceci >.< Co do muzyki to ja osobiście muszę mieć coś mocnego z szybkim rytmem co mnie naprawdę napędza ;D Niestety w K-popie mało znajduję takich piosenek ale cóż nie wszędzie muszę go słuchać ;)
    PS. Naprawdę fajny pomysł z tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie motywacje stanowi figura Hyuny (4minute). Muszę przyznać, że odkąd interesuje się kpop'em, czyli od jakoś początku 2008 roku zaczęłam zwracać uwagę na to co jem i moja figura jest już identyczna do Hyuny jak nie lepsza :D
    Wszystko jest w naszych rękach i motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie wszystkie dziewczyny tutaj są idealne (może poza Darą, bo nawet, jeśli jest słodka i kochana, to jednak jest za chuda). Szczególnie uwielbiam sylwetki Hyorin, Hyosung i CL - dziewczyny nie są chude do przesady i bardzo seksowne. Marzę o figurze, jak Hyuna i dzięki tej notce postanowiłam wziąć się do roboty! Playlista jest bardzo przydatna, jestem bardzo wdzięczna i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zrobisz trzecią część tej serii z nowymi playlistami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na YT jest też kanał Kpopxfitness z gdzie do kpopu można cwiczyc układy jest proste i przyjemne podobne do zumby

    Ja im zazdroszczę takich figur ja w życiu nie będę takiej miała T.T

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi osobiście niezłego kopa daje SHINee - Lucifer *-* dodałabym do playlisty :D

    OdpowiedzUsuń