Seoul Fashion Week F/W 2015


Bez przydługiego wstępu, bo post czysto obrazkowy - zbiór zdjęć idoli uczęszczających w tym roku na wiosenne Seoul Fashion Week poświęcone kolekcji na tegoroczny sezon jesień/zima. Jeśli ktoś nie bardzo ogarnia o co chodzi, to odsyłam do bardzo podobnego posta z 2014.

Kyungri (Nine Muses)

Euaerin (Nine Muses)

Euaerin, Kyungri (Nine Muses)

Kyungri, Minha, Hyuna (Nine Muses)

Hyuna, Kyungri (Nine Muses)

Sungah, Euaerin (Nine Muses)

Youngji (KARA)

Bora (Sistar)

Bora (Sistar)


Hyorin, Soyou (Sistar)

Sooyoung (SNSD)

Hyoyeon (SNSD)

Hyuna (4Minute)

Gayoon (4Minute)

Hyosung (Secret)

Hyosung (Secret)

Jieun (Secret)

Jieun (Secret)

Hana, Jieun (Secret)

Sunhwa (Secret)

Cheondung, Sandara Park (2NE1)


Sandara Park (2NE1)

Sandara Park (2NE1)


Sandara Park (2NE1)

Ken, N, Ravi, Hyuk (VIXX)

Ravi, N (VIXX)

Ravi, N, Ken, Hyuk (VIXX)


N, Hyuk, Ravi (VIXX)


Leo (VIXX)


Luna (f(x))

Amber (f(x)) na wybiegu
Amber (f(x))

Jiyeon (T-ara)

Jiyeon (T-ara)

Eunjung (T-ara)
Hyomin (T-ara)

Hyomin (T-ara)

Hyomin (T-ara)


Naeun (A Pink)

Bomi, Naeun (A Pink)


Jia (Miss A)

Min (Miss A)

ChoA (AOA)

Nana (After School)

Nana (After School)

Lizzy (After School)

Zico (Block B)

Zico i... Krunk

P.O (Block B)

Miryo, JeA (Brown Eyed Girls)

Miryo (Brown Eyed Gils)

JeA (Brown Eyed Girls)


W tym roku jakoś tak mało osób wzięło udział w pokazach (w porównaniu do poprzedniego). Być może dlatego, że w tydzień kiedy one przypadały (20-25 marca) odbywało się też wiele koncertów, sporo zespołów przygotowuje się też do wydania nowych albumów. Tak czy siak, myślę, że jeśli ktoś choć trochę interesuje się modą to z ciekawością poobserwuje co tam w trawie piszczy jeśli chodzi o nadchodzące trendy, chociaż polecam również przejrzeć zdjęcia z wybiegów bądź ze stylizacjami ludzi niekoniecznie zaliczanych do grona kpopowych idoli.    

20 komentarzy:

  1. beznadziejnie sie niektore laski ubraly

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja Eunjung jest świetna! Ten różowy sweterek wygląda super <3
    a Amber w futrzanej czapce to miłośc od pierwszego wejrzenia XD

    OdpowiedzUsuń
  3. większość się oszpeciła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie niektórzy wyglądają nie za dobrze... XD ale też wiele stylizacji mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. A koło Krunk'a Cheetah! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. sądzę że dziewczyny z t-ara i 9muses, dara, zico, hyosung i hyorin ubrali się najlepiej, a amber wyglądała przeuroczo w tej wielkiej czapce na wybiegu ^^ spodobały mi się też stroje miryo, jea i hyuny chociaż nie były zbyt wymyślne

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej wyszła Bora-tak stylowo ^^ Ohh jezusie ta czapka Amber mnie zabiła xd
    Najgorzej według mnie wyszła Hana, no i jeszcze Youngji przez tą tunikę/sukienkę wygląda na taką ,,krótką i potężną'', a i nie mogę patrzeć na srebrne szpilki+czarne skarpetki (Hyomin) ;///
    A i masz rację z tym, że mało osób się pojawiło spodziewałam się np Key albo kogoś z Exo, a tu nic no ale trudno ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. O jej jak oni wygląają :/:/
    I co się stało z Luny twarzą na tym zdjęciu wygląda jak nie ona

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zobaczyłam Lune (f(x)) to na pierwszy rzut pomyślałam, że to jakaś aktorka o.O
    Amber (f(x)) w futrzanej czapce i czerwoną szminką <3 mistrzostwo :D Według mnie najlepiej ubrana była Hyorin (Sistar).

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepiej ubrana Sooyoung nie wiem czemu ale podoba mi się ta siatka pod spódnica, Bora <3 jej nogi są po prostu boskie... ale AMBER to jest definicja bycia wyjebanym w kosmos :D huhehe ta czapka KOCHAM, ten krzyż ta obroża na szyi <3 oh ah ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko wgl nie poznałam Luny ;| Stylizacja Gayoon, Hany i Hyomin na zdj1 są okropne, ano i jeszcze ten płaszcz Jia a feee
    Ale za to Nana, Bora, Hyuna i Choa bardzo ładnie wyszły <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Sooyong najlepiej ^^ Moim zdaniem, zawczasu dopisuję xd .__. Zaraz potem Hyuna, Gayoon i Jiyeon :)) Piękne.. ano i każda stylizacja Dary bezbłędna :>> No i taak, ja też Luny nie poznałam :D Witajcie w klubie, przyjaciele z rodziny k-pop'owów xd
    Podsumowując: moim zdaniem każda idolka i idol byli dobrze ubrani, aczkolwiek tylko te tutaj wymienione przed chwilą look'i ( ??? ) podbiły moje serce. I tyle, taka logika :D

    OdpowiedzUsuń
  13. HyunA (4minute) ,Dara i Amber wyglądały najlepiej,moim zdaniem <3 Amber na wybiegu to miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Amber wyglądała trochę jak G-Dragon ;;;;;;;;;;

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc mogę na palcach jednej ręki policzyć stylizacje, które mi się podobały. Co do męskiej części to nie ma tam nikogo kto zachwyciłby mnie swoją stylizacją. Czytając komentarze zdaje sobie sprawę, że mam zupełnie inny gust od wszystkich. Według mnie dziewczyny z Nine Muses nie popisały się niczym specjalnym, chociaż muszę przyznać, że Hyuna na zdjęciu z Kyungri i Minhą wygląda obłednie od czubka głowy do końca nóg (niestety tylko do końca nóg, bo szpilki okropnie psują całą stylizacje). Youngji wybrała coś co ją optycznie bardzo pogrubia i przez to wydaje się taka malutka i pulchna. Ale jest jeszcze młoda i dopiero wchodzi w świat mody, k-popu i tak dalej. Dlatego zupełnie Jej wybaczam haha. Bora... no cóż. Myślę, że z pełną śmiałością mogę powiedzieć, że to jedna z najgorszym stylizacji jakie kiedykolwiek widziałam i to na obydwóch zdjęciach. Nie znajduje tam niczego co mi się podoba, ja to bym nazwała "modowym samobójstwem". I niestety do Soyou i Hyorin mam ten sam problem, nic mi się u nich nie podoba i tak jest prawie przy każdej ich stylizacji obojętnie czy jest to koncert, bankiet czy cokolwiek. Sooyoung wygląda bardzo ładnie, chociaż ja mianowicie odpuściłabym sobie te wzorki, paski czy cokolwiek i ubrałabym zwykłą białą bluzke. Hyoyeon ma swój określony styl, zauważyłam już to dość dawno. Takie połączenie sportu z modą, nie wiem czy tak to mogłabym nazwać. Niestety do Hyoyeon mam ten sam problem co to dziewczyn z Sistar, kompletnie nie podoba mi się jak się ubiera. Chociaż bardzo lubie połączenie sportu z klasyką w modzie, niestety to trzeba umiejętnie dobrać i jest to bardzo trudne. Hyunie się to udało, według mnie wygląda prosto i klasycznie z dodatkiem elementu sportowego w postaci czapki i jeansu. Bardzo mi się podoba Jej styl. Przemawia do mnie prawie zawsze. Gayoon.... Ona po prostu wygląda obłednie, Jej stylizacja jest idealnie wpasowała się do mojego stylu i ode mnie dostaje Ona tytuł najlepiej wyglądającej gwiazdy na SFW 2015. Dziewczyny z Secret to samo co Nine Muses, jest ładnie, ale nic specjalnego. Tylko Hana w tej sukience czarnej z frędzlami, błagam zdejmijcie to z Niej, ta sukienka strasznie ją pogrubia i postarza.Sunhwa wygląda bardzo ładnie, skromnie, prosto ale jednak te wzory sprawiają, że ta stylizacja przyciąga uwagę. Kocham Darę najbardziej na świecie, ale podoba mi się jedynie pierwsza i ostatnia stylizacja. Dwie pozostałe są beznadziejne, przez duże b. Płakałam chyba wczoraj cały dzień przez ten dres. Luna wygląda ładnie, ale również nic specjalnego. No i tu chyba najbardziej się różnie od wszystkich, bo według mnie Amber wygląda beznadziejnie na zdjęciu gdzie idzie po wybiegu. Za to druga stylizacja bardzo do mnie przemówiła, może z wyjątkiem butów. Jiyeon i Eunjung wyglądają cudownie, lecz tu dla mnie wiedzie Hyomin, która według mnie na każdym zdjęciu wygląda obłędnie (pewnie mnie zaraz zjadą, że mam okropny styl) i tak podobają mi się te spodnie i czarne rajstopy+srebrne szpilki. Łączenie takich rzeczy nadal jest w trendach, a dzwony znowu wchodzą na salony. Naeun wygląda ładnie, ale jak już powtarzałam już z pare razy, nic specjalnego. Zaś Bomi to, to samo co Hyomin klasyka i jeszcze raz klasyka i też mi się bardzo ta stylizacja podoba (zastanawiam się ile razy popełniłam w tym tekście powtórzenie używając ciągle słowa stylizacja). Jia i Min, według mnie ubrały się beznadziejnie co w większości tyczy się Jia'i. Choa wygląda bardzo klasycznie, świeżo i ładnie. Nany styl zawsze do mnie przemawiał, ale druga stylizacja nie zachwyca mnie tak jak pierwsza. Lizzy wygląda super według mnie. Miryo i Jea błagają chyba o nowego styliste na pierwszym zdjęciu, za to Miryo na drugim zdjęciu wygląda już o wiele wiele lepiej. Zdaje sobie sprawę, że mój styl różni się o 360 stopni od stylu osób, która zamieściły tu swoje komentarze, ale ja również chciałam przekazać swoją opinie. Komentarz jest chyba taki długi, że dziękuję bardzo każdemu kto poświęcił czas, aby go przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytała, jestem z siebie dumna xd Zgadzam się z Tobą w 100%, naprawdę. Czytam komentarze.. najlepsza stylizacja Hyorin, serio? Bora wyszła genialnie.. Wy tak na poważnie ? Nie no, OK każdy ma swój styl, spoko. Moim zdaniem najlepsza stylizacja to stylizacja Gayoon, ale też Sooyong :) Nie bd się tutaj rozpisywać, bo Ty napisałaś wszystko to,co ja miałam zamiar napisać i więcej. Pozdrawiam ^^

      Usuń
    2. *Przeczytałam

      Usuń
  16. Witam, jeśli chcesz pobrać wszystko o koreańskim Music & Video odwiedź nas
    tutaj
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie wiem co niektórzy sobie myśleli zakładając tak brzydkie rzeczy. Niektóre stylizacje są naprawdę fajne, ładne, smaczne i aż chciałoby się pożyczyć ciuchy, zaś inne totalna porażka. Moda czasem mnie przeraża D:

    OdpowiedzUsuń