Wiosenna Playlista


2 lata temu pojawił się (teraz już trochę uaktualniony) post z teledyskami, które w jakiś sposób nawiązywały scenerią do wiosny. Dzisiaj, w tym roku akurat w pierwszy dzień kalendarzowej wiosny, chciałabym się skupić na samej muzyce i stworzyłam dla Was playlistę złożoną z piosenek pasujących (moim zdaniem) do wiosennej aury za oknem. Poszłam bardziej w stronę spokojnych i uroczych utworów, które mają po prostu wprawiać w dobry nastrój. Mam nadzieję, że coś przypadnie Wam do gustu. :) 




SHINee  Aside
Topp Dogg  Cute Girl
VIXX  Love, Lalala
Henry ft. Seulgi  Butterfly
2AM  Sunshine
SM The Ballad (Krystal&Chen)  When I Was... When U Were...
Akdong Musician  On The Subway
Yoseob & Cube Girls  Perfume
HA:TFELT  Peter Pan
Block B  Synchronization 100%
Nine Muses  Miss Agent 
A Pink  Sunday Monday
Infinite  Still I Miss You 
BTS  Coffee
Sungkyu  Light
GOT7  Stay
f(x)  Shadow
Girls' Generation — Baby Maybe
Lovelyz  Secret Journey
EXO-K  XOXO


4 komentarze:

  1. Podoba mi się Twój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej, nie mam chyba takich wiosennych piosenek, nie kojarzę żadneeej xd hmm... .__. *zamuł* ;/ ;_______; Ahh, te moje przepełnione emotikonami komentarze xdd ^^ O! ;o Mam jedną jednak xd 2AM - Over The Destiny <333 KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM XD LOOOOL ._. Ok, spokój.. Zawsze mi się ten teledysk z wiosną kojarzy, że to się wiosną dziejee, takie mam wrażenie nwm czemu ^^

    OdpowiedzUsuń