Inspiracje modowe #1



Z góry przepraszam, że tak monotematycznie, ale dostałam sygnały, że ostatni post bardzo wam się spodobał, a już od dawna chodziło mi po głowie stworzenie czegoś podobnego do "serii lotniskowej" (o którą też wiele osób się upomina). Inspiracje modowe (tytuł roboczy, bo na nic ambitniejszego jeszcze nie udało mi się wpaść) będą pojawiały się regularnie co jakiś czas i w przeciwieństwie do "Kiedy lotnisko staje się dla nich wybiegiem" będą zawierać w miarę aktualne zdjęcia przeróżnych gwiazd. Dzisiaj będzie 15 różnych różnych stylizacji (na początek skupiłam się na takich bardziej na co dzień, później może pojawią się i takie "z salonów") pań i 15 panów. Mam nadzieję, że się nie zawiedziecie! 
I jeszcze jedna mała uwaga: większość zdjęć pochodzi ze stron fanowskich, które kategorycznie zabraniają edycji swoich zdjęć i usuwania z nich loga, więc prosiłabym o uszanowanie tych zasad. 


Yoona (SNSD)
Seohyun (SNSD)

Tiffany (SNSD)
Yuri (SNSD)
Irene (Red Velvet)

Hara (KARA)

Soyou (Sistar)

Hyomin (T-ara)
Krystal (f(x))
Minah (Girl's Day)
Bora (Sistar), Hara (KARA)

Bora (Sistar)
Hyuna (4Minute)
Kyungri (Nine Muses)
Kyungri (Nine Muses)

***

Sehun (EXO)
Lay (EXO)
Chansung (2PM)
Mark (GOT7)
Mark (GOT7)
Yugyeom (GOT7)
Jin (BTS)
V (BTS)
Minho (WINNER)

Minho (SHINee)
Taemin (SHINee)
Eunhyuk, Donghae (Super Junior)
Minhyuk (BTOB)
Woohyun (Infinite)
Sungjong (Infinite) 






12 komentarzy:

  1. Świetny post! Tiffany jak zawsze piękna^^ Pozdrawiam i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę na niektóre zdjęcia i aż ich w myślach proszę, żeby się lepiej ubrali XD W sensie cieplej, szczególnie panie. Nawet jeśli to tylko przejście z lotniska do samochodu, i tak łatwo o przeziębienie ;_; A wracając do tematu, jak ja kocham dobrze ubranych facetów <3 Mino, adafsdaad. Prosto i z klasą. Coś mi się wydaje, że ta seria postów będzie jedną z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post, byle więcej takich! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do damskiej części.. Hyomin >>>>> reszta dziewczyn! Uwielbiam styl Hyomin, zawsze wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie często ubieram się jak Minhyuk z BtoB, a jestem dziewczyną. XDD Bora na ty zdjęciu, na którym ma kręcone (albo pofalowane) włosy, wygląda okropnie staro. o0

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna seria się szykuje Olu ^^ Oby tak dalej :)) Wiedz, że Ci kibicuję :> Co do stylizacji : wszystkie świetne, moim zdaniem. WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM K-POP'OWCOM ~ Saranghae ^^ We are one my babies xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że powstała taka seria ^^ Widać, że modowe posty mają duży pociąg xd W przypadku dziewczyn najmniej przypadła mi do gustu druga stylizacja Bory, ale ja ogólnie nie jestem fanką połączenia jeans&jeans xd Za to Tiff, Yuti, Kyungri i Hyuna wyszły super c;
    Jeśli chodzi o męską część to Lay wygląda bardzo dobrze *fangirl mode on* dobrze?!
    DOBRZE?! Co ja gadam xd Tak sexowna osoba nawet w worku na śmieci wyglądałby szałowo xd *END*, Jin wygląda świetnie w każdej stylizacji ze skórzaną kurtką, a i bardzo podoba mi się stylizja Minho ( kocham tak wysoko zawiązane (?) szaliki chłopaków) z Winner i Taemin'a c;

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta seria jest naprawdę dobrym pomysłem. Sam średnio znam się na modowych trendach, jeśli chodzi o odzież "na co dzień", bo z reguły siedzę w v-kei i naprawdę nie zawsze mam pomysł na to, jak wyglądać zwyczajnie, a dobrze.
    Fajnie, że skupiasz się na jakiś aktualniejszych zdjęciach, można się inspirować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi sie najbardziej podobaja stylizacje Hyomin, Minah i Irene :)) Reszta też ładnie ^^ Aha.. Przepraszam za braki ą i ę >.<

    OdpowiedzUsuń