Nie takie zwykłe lightsticki


Jeśli ktoś z was był kiedyś na koncercie czy jakiejkolwiek innej imprezie masowej, to nie muszę mu tłumaczyć czym jest lightstick i do czego służy. Zwykłe świecidełko na baterie, w jeszcze prostszej wersji pałeczka z fluorescencyjnym płynem w środku. Jednak dla fanów kpopowych zespołów, którzy regularnie uczęszczają na koncerty swoich ulubionych grup, lightstick staje się czymś ważniejszym. Jest obowiązkowym gadżetem bez którego publiczność widziana ze sceny nie wyglądałaby tak widowiskowo. Kolorowy ocean stworzony z małych światełek w kolorze danego fandomu jest symbolem jego siły i czymś, z czego każdy artysta występujący na scenie może czuć się dumny. Fani mają do dyspozycji najzwyklejsze w świecie świecące pałeczki, takie trochę większe z napisami i obrazkami (oficjalne lub robione przez fanów) i duże urządzenia (kształtem nawiązujące do oficjalnej nazwy zespołu lub fandomu), które mogą migać i świecić się na różne kolory. Dzisiaj skupię się głównie na tych ostatnich. Fakt faktem, są dużo droższe (do tego co jakiś czas mogą wychodzić nowe wersje), ale trzeba przyznać, że design niektórych jest bardzo pomysłowy i fani na pewno cieszą się z posiadania takiego charakterystycznego gadżetu (jednego z 20 innych oferowanych przez wytwórnię) .


Big Bang 

nowsze "korony" migoczą w rytm piosenek granych przez zespół



Block B



BTS




4Minute



BTOB



B1A4




2NE1



Beast



MYNAME



Teen Top




B.A.P




WINNER




Infinite



U-Kiss


2PM



VIXX


Niektórzy mogą się dziwić, że nie uwzględniłam największych zespołów z SM Ent. Tym bardziej, że koncertów co roku grają bardzo dużo. To dlatego, że ta wytwórnia zazwyczaj wydaje "skromniejsze" lightsticki, ale osobno na poszczególne trasy koncertowe.  

lightsticki SNSD z japońskich tras koncertowych i ostatniego występu na Tokyo Dome








Robi wrażenie, co? Na koniec nie pozostało mi nic innego, jak każdemu życzyć bycia częścią takiego oceanu w przyszłości. A może ktoś już miał takie doświadczenia? Jeśli tak, to niech nie wstydzi się podzielić wrażeniami w komentarzu. :)



19 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o lighsticki Bangów, do sprzedaży trafiły już całkiem nowe :)))
    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10649588_1114601281889710_7000820697112232841_n.jpg?oh=6ea97f082b1f88671b0fb174f70989ad&oe=55CC2EC3&__gda__=1439867386_eb364133215628a3e8f00788528c39d5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah idealne! Widzę, że na nową trasę trzeba było wymyślić coś świeżego :D

      Usuń
    2. Hahahahahahhh *leżę i kwiczę* xd

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się chyba lightsticki 2ne1, Beast, MN i BAP. Niestety nie byłam nigdy na żadnym koncercie więc nie miałam tego szczęścia ujrzeć to na żywo, ale cóż ;// Może kiedyś c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ligsticki Block B, B1A4, 2NE1 i 2PM mnie najbardziej urzekły <3 śliczne są *-*
    ... Szkoda, że prawdopodobnie nawet gdybym takie miała, to by mi się nigdy do niczego (poza świeceniem w nocy pod kołdrą dla zabawy) nie przydały... ;___;

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak machanie na koncertach takim zwykłym lighstickiem (przy okazji uważając, żeby nie wybić komuś oka ;;) to nie to samo, fajnie byłoby mieć taki oficjalny *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpiękniejsze są lightsticki 2ne1, Big Bang, Block B, BAP i B1A4. Niestety nie ma sensu w Polszy zakupienie takowego, bo takie koncerty nie są u nas częstym zjawiskiem, aczkolwiek jak ktoś ma za dużo pieniędzy to czemu nie. x'D
    A SM najwyraźniej chce sobie więcej zarobić na tych swoich... ale nie dziwi mnie to, to najwięksi zdziercy w k-popie XD

    OdpowiedzUsuń
  6. omojboze jak mi sie podoba lighstick Winner! *-* i Bigbang! chcialabym miec jakis oficjalny ale nie ma po co na razie xd na block b jedna dziewczyna miala ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Lightsticki są piękne, moje serce podbiły oczywiście te Bigbang i 2NE1. Moim marzeniem jest być kiedyś częścią tego oceanu, może kiedyś się uda. Musi się udać! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się te od YG. Wyglądają bardzo ładnie i prosto bez udziwnień, nawet te 2ne1 nie są jakoś przerysowane za bardzo. Infinite, 2pm i 4minute mają też całkiem ładne te lightsticki. Natomiast kompletnie nie podobają mi się te U-Kiss i Teen Top wyglądają na trochę zbyt plastikowe jak zabawki.
    Musze przyznać że taki ocean wygląda świetnie jak sie na niego patrzy. Jak dla mnie najładniej wygląda ten Bangów jakoś takie żółte światełka w morzu czerni wyglądają naprawdę pięknie ;) Nie wiem do kogo należy, ale podoba mi się również ten biały.
    Podejrzewam że nawet jakbyśmy się doczekali koncertu w polsce to i tak nam taki oceanik nie wyjdzie bo nikomu się nie będzie opłacało kupować tak drogiego sprzętu świecącego ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej, ale serio, na Blokach jedna laska miała do mnie wąty, że zaraz ją walnę lighstickiem (miałam taką zwykłą, małą pałeczkę), to się zastanawiam, co by było, gdybym z takim wielkim przyszła ;_; Ktoś by chyba wyszedł bez oka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na większych koncertach co innego jest, tam jest zachowany odstęp ;)

      Usuń
  10. Olu, czy to jakaś rewolucja na Ask'u, czy tylko na Twoim nie można już zadawać pytań bez logowania się ? :(( Nie jestem zalogowana, i w najbliższym czasie nie mam zamiaru się rejestrować ;/ Mam kilka pytań i nwm, czy sama kopiąc po necie znajdę odpowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę odpowiedz ;/ A no i jeszcze jedno.. ryżowe ciastka, od dzisiaj kojarzą mi się tylko z jednym xd W jakim sensie oznaczają one w piosence BB Bae Bae TO ? xd Czy tylko ja jakoś nie rozumiem.. ? Ale ja niewinna xd ^^

      Usuń
    2. Nie mogę tego zmienić w ustawieniach (nawet nie wiedziałam, że coś takiego się dzieje), więc prawdopodobnie ask.fm zablokowało ostatnio funkcję zadawania pytań bez posiadania konta na stronie.
      Co do "Bae Bae" - mogło chodzić o koreański slang.

      Usuń
  11. Kurczę.. muszę mieć te od BB i 2NE1, muszęęęęę xd Ahh, no i jakieś kilka od moich ulubionych, najukochańszych, najpiękniejszych, najzabawniejszych, najładniejszych, najseksowniejszych, najlepszych EKSOŁÓW xd

    OdpowiedzUsuń
  12. BIG BANG, 2NE1,WNNER, BLOCK B NAJLEPSZE ; ) Oglądam często ocean fandomów i wygląda po prostu pięknie, nie jak w innych krajach scena błyska a publiczność jak czarna kropka tylko piski słychać ;D

    OdpowiedzUsuń