Czerwony dywan - Dream Concert 2015


Jak w tytule - zdjęcia z czerwonego dywanu poprzedzającego wczorajszy Dream Concert (ten blog powoli zmienia się w bloga modowo-muzycznego, ale sesja nadciąga, musicie wybaczyć). Co prawda niektóre grupy w tych samych strojach występowały później na scenie (w końcu to nie jest jakaś wybitnie ekskluzywna impreza), ale i tak warto spojrzeć. Nie wspomniałam o każdym możliwym zespole który się pojawił, ale mam nadzieję, że nie zapomniałam o tych najważniejszych.  


Red Velvet


KARA


Sistar

4Minute

Nine Muses


CLC

Laboum

Lovelyz


Sonamoo

Oh My Girl


Infinite


EXO



Leeteuk (Super Junior) - jako MC

GOT7

BTOB


VIXX


B1A4


ToppDogg


Monsta X

SPEED

12 komentarzy:

  1. Topp Dogg zdecydowanie się wyróżnili xDDD

    Tylko gdzie Shinee? Grzebali jeszcze w kontenerze, szukając tych swoich ekstra ciuchów? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ten czerwony dywan różni się niż ten z Hollywood ;D I ten bardziej mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektórzy na tych zdjęciach wyglądają naprawdę niekorzystnie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, mam pytanie sama projektowałaś szablon bloga czy ktoś ci pomógł, bo jest fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama. Namęczyłam się, bo się na tym zupełnie nie znam, ale coś tam wykombinowałam.
      A dziękuję ślicznie! ^^

      Usuń
  5. Moim zdaniem Sistar wypadły najlepiej: wyglądają olśniewająco i bardzo kobieco. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. przez ta fryzure Xero wygląda strasznie grubo na twarzy ;_____;

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak nie w temacie: napisałabyś kiedyś coś o Sixteen? Ostatnio bardzo sie wkręciłam w ten program, ale nie do końca rozumiem ich misje, a poza tym to chyba pieerwszy survival program z dziewczynami. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, chodzi za mną ten program, bo jestem ciekawa jak to wygląda, ale nie mam czasu, żeby go obejrzeć :(
      Choć jeśli się w końcu za niego zabiorę to na pewno o tym tutaj wspomnę!

      Usuń
  8. Ja tam lubię modowe posty c; Seulgi i Gayoon wyszły pięknie *_* Kara (a w szczególności YoungJi) miały straszną stylizację ;// Soyou ma zajefajny kapelusz też taki chce xd EXO stylowo jak zawsze (tylko Chan błagam zmień ten kolor -.-), Sehun taki dojrzały mężczyzna xd BtoB widzę że beka jak zawsze xd Nie mogę patrzyć na ToppDogg xdd I też uważam że ta fryzura bardzo poszerza twarzyczkę Xero on ogólnie nie ma szczupłej twarzy a z tym fryzem to już wgl ;//

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy to zdjęcia, światło czy po prostu rzeczywistość, ale zastanawia mnie dlaczego niektóre dziewczyny mają takie masywne uda i łydki, chociaż na innych zdjęciach i filmikach tego nie widać:o

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba za bardzo przywykłam do naszych czerwonych dywanów, ponieważ nie za bardzo podoba mi się wtykanie mody sportowej, szkolnej (?) itp do takich uroczystości. Tutaj można to wybaczyć, bo w tym później występowali, ale jednak dość często widzę takie zjawisko co w mojej ocenie jest takim trochę brakiem wyczucia i mimo iż wiem, że to inna kultura to nie mogę przestać patrzeć na to negatywnie. :/

    OdpowiedzUsuń