Wakacyjna playlista



Wiecie dobrze jak lubię tworzyć różne playlisty tematyczne, więc oczywiście nie mogłam sobie odpuścić okazji, by nie zrobić takowej na tegoroczny wakacyjny sezon. Wcześniej pojawiła się już podobna, ale wideolista (już teraz uaktualniona o najnowsze teledyski!), tym razem pojawią się tylko piosenki z albumów (bez mv).
Nie do końca byłam pewna na czym dokładnie się skupić, więc ta playlista jest całkiem różnorodna, od kilku wolnych piosenek na leniwe letnie popołudnia, przez takie trochę szybsze i słodkie po bardziej imprezowe. Mam nadzieję, że jeśli szukacie jakiejś nowej muzyki idealnej na wakacyjny okres, to coś stąd wpadnie wam w ucho. 




B1A4  What Does That Make Me?  Sistar ft. Geeks  The Way You Make Me Melt  IU  Havana  Akdong Musician  Idea  G-Dragon ft. Kim Jonghwan  Today  f(x)  Summer Lover 
 Girls' Generation  Europa  GOT7   Magnetic  Girl's Day   Please Tell Me  
Sistar   Summer Time  TaeTiSeo   Stay  Henry   Holiday  BTOB   Hello 
 Girls' Generation   Vitamin  EXO-K   Run  B.A.P  Dancing in the rain  Beast  Freeze  SHINee  Runaway  Block B  Mental Breaker  SHINee  Beautiful  f(x)  Airlplane  WINNER  Love is a lie  ToppDogg  Eschatologist  After School  Love Beat   BTS  Dope 


14 komentarzy:

  1. Bardzo fajna playlista :) Mogę zapytać kto jest na zdjęciu na górze posta ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że Sulli z f(x) :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to Sulli. Na jednym i drugim zdjęciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie, przydałby się jeszcze inne piosenki:
    - reszta piosenek od f(x) ze słowem "Summer" (nie, serio, na każdym albumie jest coś o summer :P (np. Hot Summer?))
    - b1a4 "Solo Day"? ;p
    - Sistar - Touch my Body (kiedy ktoś mówi wakacje zawsze widzę dziewczyny tańczące przed basenem albo Hyorin klepiącą sobie biodro packą na muchy :P
    - 2ne1 "Falling in love' <3

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytanie ze zrozumieniem: " tym razem pojawią się tylko piosenki z albumów (bez mv)" ;)
      i to nie jest packa na muchy, tylko coś czego używa się do rozprowadzania kremu po cieście, z tego co się orientuje xd

      Usuń
  5. A Bubble Pop ? ^^"

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodałabym jeszcze SHINee - View ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ludzie, nie umiecie czytać, że dodajecie w kom takie oczywiste single wakacyjne? XD Oleander, następnym razem napisz drukowanymi literami, że to non-title piosenki są, bo niektórzy się nie połapują widzę :) bardzo mi się ta playlista podoba, sama za niedługo planuje skompletować jakiś wakacyjny mix na 8tracks, mój profil tam to yoojiaes, jakby ktoś był zainteresowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu, mam bardzo głupie pytanie: czy kolory, w jakich są napisane tytuły piosenek, mają jakieś głębsze znaczenie, czy są "tak, o"? Strasznie mnie to ciekawi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mają żadnego znaczenia, po porostu chciałam jakoś zaznaczyć poszczególne tytuły z wykonawcami (bo przy wyśrodkowaniu tekstu niektóre z nich mogą się przesuwać tak, że jeden tytuł będzie w dwóch linijkach - jak zaznaczę je kolorami to wygląda to trochę czytelniej). A że piosenki wakacyjne, to poszalałam z różnymi kolorami :D

      Usuń
  10. Przepraszam, czy ktoś powie mi gdzie kupię (najlepiej gdzieś w Polsce, lub przez Internet) pluszaki inspirowane bajką Kakao Friends? Chodzi o tą bajkę :
    http://3.bp.blogspot.com/-uenwgfy3spw/VHKK4Q90P4I/AAAAAAAADY8/mXsVCYTGLiU/s1600/kakaofriends.jpg
    A o takie pluszaki, jakie ma np. Hyunseung z B2ST:
    https://instagram.com/p/2qtZusLFae/?taken-by=89_h
    Mogą być też inne gadżety, takie jak te na przykład:
    http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/32274019650_4/CASE-DUKE-Cute-Kakao-Friends-Soft-Silicon-Rubber-Ultra-Thin-Case-Cover-for-iPhone-6-4.jpg
    https://pbs.twimg.com/media/BrycFFyCcAARslG.jpg a tutaj Hyuna, i tak wiem, też pluszak xd
    https://blog.daumkakao.com/wp-content/uploads/2014/12/KakaoTalk_Photo_2014-12-16-18-47-35.jpeg

    BARDZO MI ZALEŻY ! ~

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi najbardziej z wakacjami kojarzy się piosenka SHINee 'View' <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się prosi, żeby dodać INFINITE "in the summer" ^^
      Świetna playlista! Aż sama sobię podobną zrobię c:

      Usuń